یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲

اخبار

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در نمایشگاه تلکام 2016

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در نمایشگاه تلکام 2016
صندوق حمایت از تحقیقات وتوسعه صنایع الکترونیک(صحا) در نمایشگاه تلکام 2016 حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابرات و اطلاع رسانی( تلکام 2016) صبح امروز با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های متخصصان و تولیدکنندگان کشورمان به مدت 4 روز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه قرار است درباره آخرین دستاوردهای کشورهای خارجی در زمینه صنعت مخابرات و فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناورهای روز اطلاع‌رسانی شود.

موضوعات اصلی این دوره از نمایشگاه شامل انواع سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی اعم از انواع آنتن‌ها و کابل‌های مخابراتی تجهیزات ماهواره‌ای، تجهیزات سنجش و اندازه‌گیری، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، سیستم‌های ارتباطات کابلی و سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای است.

موضوعاتی از قبیل نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مخابراتی، ارتباطی، وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک از جمله موضوعات مرتبط با این دوره از نمایشگاه تلکام 2016 به شمار می رود.

در این نمایشگاه 220 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی یا نمایندگی آنها در فضایی بالغ بر 32 هزار متر مربع کنار هم به ارائه محصولات و دستاوردهایشان خواهند پرداخت.

براساس اعلام دبیرخانه برگزاری نمایشگاه، در این دوره نمایندگانی از 22 کشور اسپانیا، اسلونی، امارات متحده عربی، انگلیس، افریقای جنوبی، آلمان، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام و یونان حضور خواهند داشت.

غرفه صحا در این نمایشگاه برای معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان این بخش در سالن 10-11 نمایشگاه بین المللی تهران است و کارشناسان صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٦ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی 5 تا 15 درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

انتهای پیام/ب

 

۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید