دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۶

اخبار

با حضور معاونان و مدیران وزارتخانه‌های صنعت، علوم، ارتباطات و دفاع؛ مجمع عمومی صحا برگزار شد

با حضور معاونان و مدیران وزارتخانه‌های صنعت، علوم، ارتباطات و دفاع؛ مجمع عمومی صحا برگزار شد
مجمع عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران سایر وزارتخانه‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، در مجمع عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) که دوشنبه 15 شهریورماه سال جاری در ساختمان شهید کلانتری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، دکتر فیاض معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر صادق زاده معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر قاضی زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، مهندس امانی رئیس امور صنعت و معدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، دکتر پیری مدیرکل دفتر برنامه ریزی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدوی جانشین ریاست موسسه آموزشی و تحقیقاتی وزارت دفاع، مهندس قدس معاون پژوهشی صایران و دکتر وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا و سایر اعضای هئیت مدیره صندوق حضور داشتند.

همچنین مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در این جلسه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه دکتر وحدت مدیرعامل صحا گزارشی از اهم فعالیت‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در سال گذشته و برنامه های سال جاری ارائه داد و پس از ارائه نقطه نظرات نمایندگان وزرای عضو مجمع، صورت های مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در سال 1394 در مجموع 107 طرح به میزان 980 میلیارد ریال مورد صحا قرار گرفت که این رقم معادل 50 درصد فعالیت های صحا از سال 1377 تا 1393 است و همچنین 17 فقره ضمانت‌نامه به ارزش 265 میلیارد ریال در سال گذشته توسط صندوق صادر شد.

در ادامه اعضای مجمع ضمن تشکر و قدردانی از گسترش فعالیت ها و افزایش تعداد طرح های مورد حمایت صحا بر استفاده از منابع مالی جدید مانند بانک‌ها و سرمایه گذاران خارجی تاکید کردند.

در این جلسه همچنین پیشنهادهایی در خصوص افزایش سرمایه صندوق در جهت افزایش توان پشتیبانی از شرکت‌های حوزه الکترونیک و حمایت حداکثری از این صنعت مطرح شد.

انتهای پیام/ب

۱۵ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید