جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۶

اخبار

فراخوان شرکت‌های برتر اجلاس فعالان صنایع الکترونیک

فراخوان شرکت‌های برتر اجلاس فعالان صنایع الکترونیک
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از میان شرکت های حوزه صنایع الکترونیک که از تسهیلات صحا بهره مند شده اند، شرکت های برتر را در چند شاخص انتخاب کرده و در اجلاس فعالان صنایع الکترونیک طی مراسمی معرفی و تقدیر می کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در نظر دارد در حاشیه همایش "اجلاس فعالان صنایع الکترونیک"، شرکت‌های شاخص حوزه الکترونیک کشور را در سه دسته‌بندی عمده بنگاه‌های فناور، توسعه‌یافته و تولیدکننده محصول یا ارائه‌دهنده خدمات خاص، از میان شرکت‌های دریافت‌کننده خدمات این صندوق انتخاب و معرفی کند.

شاخص‌هایی چون سطح فناوری، میزان توسعه شرکت در ابعاد گوناگون همچون فنی، مالی و اقتصادی شرکت، بهبودهای کیفی، اشتغال‌زایی و ... از معیارهای اصلی گزینش شرکت‌های برتر است.

شرکت های علاقمند می توانند ضمن تکمیل کاربرگ اطلاعات شرکت، فرم مربوطه را حداکثر تا تاریخ 95/05/03 به دبیرخانه همایش به نشانی montakhab@esfrd.ir ارسال کنند.

گفتنی است اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور با شعار صنایع الکترونیک، پیشران اقتصاد دانش بنیان توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) 19 مردادماه 1395 در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.


کاربرگ شرکت های برتر اجلاسکاربرگ شرکت های برتر اجلاس

 انتهای پیام/ب

 

۲۸ تیر ۱۳۹۵ ۲۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید