جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۳۸

اخبار

اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور برگزار می شود

اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور برگزار می شود
اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور با شعار صنایع الکترونیک، پیشران اقتصاد دانش بنیان توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی صحا، اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور که توسط صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود، در 19 مردادماه سال جاری برپا خواهد شد.

توسعه اقتصاد دانش بنیان از رهگذر فناوری های پیشرفته، تبیین مهم‌ترین سیاست‌ های راهبردی در توسعة فناوری‌های پیشرفته در کشور و جهت‌گیری‌های راهبردی و پیامدهای آن در حوزه‌های سازوکارهای حمایت غیرمستقیم باتاکید بر مدل های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه های بزرگ و نقش آنها در توسعة شرکت‌های نوپا و همکاری بین المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم از جمله اهداف همایش به شمار می‌رود.

مخاطبان اجلاس فعالان صنایع الکترونیک کشور را شرکت‌های فعال در صنعت الکترونیک و سیاست‌گذاران فعال در حوزة صنایع نوین و فناوری‌های پیشرفته و پژوهشگران عرصة صنایع الکترونیک تشکیل می دهند.

سازوکارهای حمایت غیرمستقیم با تاکید بر مدل‌های تامین مالی صنایع پیشرفته، لزوم نفوذ فناوری پیشرفته در بنگاه‌های بزرگ و نقش آنها در توسعة شرکت‌های نوپا و همکاری بین المللی و یادگیری فناوری در دوران پساتحریم عناوین 3 نشست تخصصی همایش محسوب می شود که قرار است صبح و بعدازظهر سه شنبه 19 مردادماه با حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان نهادهای و انجمن‌های مرتبط در پژوهشگاه نیرو برگزار شود.

علافمندان می توانند جهت ثبت نام با شماره دبیرخانه 88741003 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ب

۲۸ تیر ۱۳۹۵ ۱۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید