سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۸

اخبار

بازدید مدیران و کارشناسان صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از نمایشگاه ایران هلث

بازدید مدیران و کارشناسان صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از نمایشگاه ایران هلث
مدیران و کارشناسان صندوق حمایت از تحقیقات وتوسعه صنایع الکترونیک(صحا) از نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزکی(ایران هلث) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت طی  روزهای ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ۹۵ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

هدف از نمایشگاه های ایران هلث که دومین رویداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، صنایع دارویی و گردشگری سلامت در منطقه است و هر ساله با حضور جمع زیادی از شرکت های توانمند داخلی و خارجی برپا می شود به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت ایران است.

در نمایشگاه امسال ایران هلث ۴۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی در فضایی به وسعت ۲۳ هزار متر مربع و در ۱۳ سالن حضور دارند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) به عنوان یکی از صندوق‌های حمایتی تاکنون از تجهیزات پزشکی که دارای بخش‌های الکترونیک بوده اند حمایت کرده است.

در سومین روز از برگزاری این نمایشگاه مهندس خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا به همراه کارشناسان اداره ارزیابی و نظارت بر طرح‌های صحا با حضور در این رویداد از طرح‌های شرکت کننده بازدید کردند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٦ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٦ تا ١٨ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

 انتهای پیام/ب

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید