دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۹

اخبار

حمایت صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از اولین رویداد ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی

حمایت صندوق حمایت از صنایع الکترونیک از اولین رویداد ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی
صندوق حمایت از تحقیقات وتوسعه صنایع الکترونیک(صحا) به عنوان حامی برگزیدگان طرح‌های مرتبط با حوزه الکترونیک در اولین رویداد ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، اولین رویداد ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی با هدف گردهم آوردن ایده های علمی و عملی حوزه فناوری و تجهیزات ورزشی، هم اندیشی و تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، توسعه ملی و بین المللی و ارتقاء سطح فناوری ها و تجهیزات ورزشی امروز عصر چهارشنبه پنجم خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، مهندسی پزشکی، تجهیزات توانبخشی ورزشی، نرم افزارهای ورزشی، ابزارهای تمرینی و کمک تمرینی رشته های ورزشی، تجهیزات رشد مهارتی حرکتی کودکان، تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی و شبیه ساز مدل های حرکتی ورزشی از جمله محورهای این ایده بازار به شمار می رود.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) طی تفاهمی به عنوان حامی ایده بازار قرار است از طرح‌های حوزه الکترونیک به شرط توجیه فنی و اقتصادی با ارائه تسهیلات مالی تا سقف ٣٠ میلیارد ریالی با نرخ سود ترجیحی بین ٦ تا ١٨ درصد حمایت کند.

همچنین مهندس خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا با حضور در این رویداد از طرح‌های شرکت کننده بازدید کرد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٦ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٦ تا ١٨ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

 انتهای پیام/ب


 

 


۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید