سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۴

اخبار

بازدید مدیران صحا از توانمندی های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

بازدید مدیران صحا از توانمندی های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
در جریان سفر به استان اصفهان مدیرعامل و مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از توانمندی‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی صحا، دکتر علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صحا به همراه دکتر رضا قربانی مدیریت فنی و امور اقتصادی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید دکتر وحدت از دستگاه شتابدهنده خطی ساخت محققان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تشخیصی درمانی که در پرتو درمانی بیماری های سرطانی کاربرد دارد، بازدید کرد.

همچنین نشستی با حضور دکتر مهدوی معاون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در پارک علم و فناوری شیخ بهایی شهرک برگزار شد و وی درباره تاریخچه راه اندازی شهرک و توانمندی های شرکت های مستقر در آن توضیحاتی ارائه داد.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان مستقل با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است. این سازمان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

انتهای پیام/ب


۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید