چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۵

اخبار

بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک از پارک علم و فناوری خوزستان

بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک از پارک علم و فناوری خوزستان
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در جریان سفر به استان خوزستان از توانمندی های پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، در این بازدید همچنین دکتر علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا نشستی با دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان به منظور برقراری ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر فعالان صنعت الکترونیک با خدمات و تسهیلات صندوق برگزار شد.

دکتر وحدت در این نشست ضمن معرفی تسهیلات و خدمات صندوق گفت: در استان خوزستان ظرفیت‌های سرزمینی در تحقق اقتصاد دانش‌بنیان مشخص است و نقطه قوتی برای استان محسوب می شود؛ این در حالی است که در بسیاری از استان ها مزیت و ظرفیت ها شناخته شده  نیستند.

دکتر وحدت افزود: فلسفه وجودی نهادهایی همچون صندوق حمایت از صنایع الکترونیک حمایت اثر بخش از حوزه های مختلف صنعت الکترونیک است.

همچنین در این نشست دکتر بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به وجود ۶۰ شرکت دانش بنیان در پارک استان گفت: حدود ۷شرکت به صورت مستقیم در حوزه IT و ۴ شرکت در حوزه صنایع الکترونیک فعال هستند.

وی نبود موانعی چون ویژگی دانش بنیانی شرکت های متقاضی تسهیلات را  یکی از ویژگی های صندوق عنوان کرد.

در ادامه دکتر وحدت طی جلسه ای مشترک با مدیران عامل شرکت‌ها و واحدهای فناور پارک علم و فناوری خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز از  نزدیک با روند فعالیت شرکت‌ها آشنا شد.

در پایان این بازدید، پیشخوان پذیرش طرح‌های واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور مهندس حجارزاده رئیس اداره نظارت بر طرح‌ها، مهندس بیاری، جان احمدی و رستمی از کارشناسان صحا برگزار شد.

همچنین در ادامه این سفر دکتر وحدت با هیئت همراه از کارخانه تولید گوشی ایران GLX  بازدید کردند.


 

        



۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید