یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۸

اخبار

برپایی پیشخوان پذیرش و ارزیابی طرح‌های الکترونیک در پارک علم و فناوری استان هرمزگان

برپایی پیشخوان پذیرش و ارزیابی طرح‌های الکترونیک در پارک علم و فناوری استان هرمزگان
پس از فراخوان پذیرش طرح های الکترونیک پارک های علم و فناوری و مراکز رشد در صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، پیشخوان پذیرش طرح ها در پارک علم و فناوری استان هرمزگان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، در راستای تقویت اقتصاد دانش بنیان و همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید ، صحا ردیف اعتباری ویژه ای را برای حمایت از طرح های دانش بنیان کوچک و شرکت های نوپا در نظر گرفته است.

برهمین اساس پارک های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی می توانند طرح های کوچک شرکت های مستقر در حوزه الکترونیک پارک و مرکز رشد را به صندوق ارسال کنند.

شرکت های متقاضی جهت بهره مندی از تسهیلات ویژه صحا می توانند با مراجعه به وبگاه صندوق و دریافت کاربرگ «طرح های کوچک و شرکت های نوپا» نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و همراه مستندات لازم به صحا ارسال نمایند.

در این راستا به منظور تسهیل و تسریع فرایند و با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان استان هرمزگان، در حاشیه نشست تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) با فعالان صنعت الکترونیک و واحدهای فناور پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان، پیشخوان تخصصی پذیرش و ارزیابی طرح‌ها در پارک علم و فناوری هرمزگان با حضور مهندس جان احمدی از کارشناسان صحا برپا و طرح‌های شرکت های فناور پارک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۰۰:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید