یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۲۱

اخبار

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در دهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در دهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی
صندوق حمایت از تحقیقات وتوسعه صنایع الکترونیک(صحا) در دهمین کنفرانس یادگیری الکترنیکی حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، در دهمین کنفرانس یادگیری و آموزش الکترونیکی که طی از امروز پنجم اسفندماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و تا فردا ششم اسفندماه ادامه دارد، تلاش می شود که با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه یادگیری و آموزش الکترونیکی فراهم شود.

مهم‌ترین اهداف کنفرانس شامل ایجاد محیطی برای عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه یادگیری الکترونیکی، پدید آوردن محیطی برای تعامل میان صاحب‌نظران و تضارب‌آرای پژوهشگران، ارتقای سطح دانش، بینش و فرهنگ علمی در حوزه یادگیری الکترونیکی، شناسایی مسائل پژوهشی و ایجاد محیطی هم‌افزا برای حل آنها و ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی نظام یادگیری الکترونیکی در سطح ملّی است.

میز خدمات صحا در این کنفرانس برای معرفی خدمات و تسهیلات به فعالان این بخش برپاست و کارشناسان صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.

همچنین در این کنفرانس، مهندس خانکشی زاده رئیس اداره ارزیابی طرح های صحا در نشست تخصصی محتوای خلاقانه حضور یافت و درباره خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک سخنرانی کرد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از 16 سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٦ تا ١٨ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

انتهای پیام/ب

 

 

 

۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید