یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۰

اخبار

حضور صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در پاویون وزارت صمت در الکامپ

حضور صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در پاویون وزارت صمت در الکامپ
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در پایون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن دولت الکترونیک بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صندوق صحا، بیست ویکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2015) طی روزهای بیست و سوم تا بیست و ششم آذرماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک به عنوان تنها نهاد حمایتی از صنایع الکترونیک در نمایشگاه هفته پژوهش حضور فعال دارد تا زمینه های آشنایی صنایع الکترونیکی را با تسهیلات و خدمات صندوق فراهم شود.

گفتنی است، پایون وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن 41 نمایشگاه بین المللی تهران برپاست و کارشناسان صندوق آمادگی ارائه توضیحات درخصوص تسهیلات صندوق را دارند.

در این زمینه مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ این وزارتخانه با حضور نخستین بار خود در نمایشگاه الکامپ ،‌ علاوه بر ارائه توانمندیها و ظرفیتهای الکترونیکی در بخشهای مختلف صنعت،‌معدن و تجارت،‌ به ارائه خدمات برخط سامانه های مختلف خود می پردازد.

‌فرزاد اسماعیل زاده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه الکامپ یکی از رویدادهای مهم در بخش الکترونیک محسوب می شود تصریح کرد: در نمایشگاه امسال برخلاف سالهای گذشته که بخش دولتی بصورت پراکنده حضور داشت، سالنی اختصاصی باعنوان سالن دولت الکترونیک ایجاد شده تا علاوه بر همراهی و تعامل  بیشتر بخش خصوصی و دولتی  بتوان هم افزایی لازم را برای فعالیت دستگاههای مرتبط فراهم کرد.

وی ،ارائه خدمات بر خط به بازدیدکنندگان  را از قابلیتهای نمایشگاه امسال برشمرد و گفت: وزارتخانه در حوزه بیرونی خدمات الکترونیکی که قابل ارائه است را در معرض بازدید عموم مردم قرار داده که پس از گذشت دو روز از برپایی نمایشگاه شاهد استقبال خوبی از سوی آنها بوده ایم.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه وزارت صنعت،‌معدن و تجارت با سازمانها و موسسات تابعه توانسته است حضور فعالی را از خود به نمایش بگذارد اظهارکرد: در این نمایشگاه انواع سامانه های الکترونیکی که قابلیت ارائه خدمات به مردم را دارند در دسترس عموم قرار گرفته اند.

وی یادآور شد: در این خصوص کلیه اقدامات انجام گرفته در ستاد وزارتخانه و سازمانهای تابعه درخصوص توسعه دولت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

به گفته اسماعیل زاده ؛ مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( گواهی امضای الکترونیکی ، نماد اعتماد الکترونیکی، سامانه جامع نظارت بر تجارت، سامانه تدارکات و ثبت نام از تامین کنندگان، سامانه رهگیری و شناسه کالا )، مرکز اصناف ( سامانه های اتاق اصناف ، استعلام نمایندگی شرکتهای خارجی و غیره ) ، مگفا ( سامانه یادگیری الکترونیکی، پیامک و خدمات مشاوره ای فناوری اطلاعات ) ، شرکت شهرک های صنعتی ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه الکترونیک ، سامانه کاداستر معادن کشور و سامانه های ستادی نظیر سامانه صدور پروانه های بهره برداری از جمله مواردی است که ضمن معرفی خدمات قابل ارائه به ارائه خدمات برخط نیز خواهند پرداخت.

 

۲۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید