یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۴

اخبار

وحدت در بازدید از الکامپ 2015 خبرداد: حمایت ویژه صحا از طرح های نرم افزاری شرکت های حوزه الکترونیک

وحدت در بازدید از الکامپ 2015 خبرداد:  حمایت ویژه صحا از طرح های نرم افزاری شرکت های حوزه الکترونیک
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) از حمایت ویژه صندوق از طرح های نرم افزاری شرکت های فعال حوزه الکترونیک خبرداد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا)، دکتر علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا از از غرفه های متعدد بیست ویکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2015) و شانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش به خصوص شرکت هایی که تاکنون از تسهیلات صحا بهره مند شده اند، بازدید کرد.

در این بازدید دکتر وحدت را مهندس سعادت ،مهندس آزاد معروفی و صائبه سلوکی رئیس و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، دکتر اتابکی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک همراهی کردند.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در حاشیه این بازدید گفت: از آنجایی که وظیفه صحا حمایت از صنایع ارتباطی، اتوماسیون، رایانه ای، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک،  الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی است، بخش مهمی از شرکت هایی که می توانند از تسهیلات و خدمات صندوق بهره مند شوند، در نمایشگاه الکامپ حضور دارند.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک یادآور شد: تاکنون هزار طرح صنایع الکترونیک مورد حمایت صندوق قرار گرفته است، از این تعداد بیش از ٨٠٠ طرح با موفقیت به اتمام رسیده است و بخش عمده فعالیت های صندوق نیز شامل اعطای تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه بوده است.

وی با اشاره به تسهیلات صحا در زمینه شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی گفت: در این زمینه طبق تفاهم نامه منعقد شده بین صحا و سازمان نظام صنفی رایانه ای قرار است، سازمان، شرکت هایی را به صندوق معرفی کنند تا تسهیلات مالی حضور در نمایشگاه با سود پایین به آنها اعطا شود.

دکتر وحدت تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه در نمایشگاه الکامپ ٢٠١٥ ، آخرین دستاوردهای مرتبط با صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و تکنولوژی‌های مرتبط به نمایش گذاشته می شود، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک این آمادگی را دارد تا از طرح های مرتبط با ماموریت های صندوق به خصوص نرم افزار حمایت کند. چراکه حوزه نرم افزار دارای مزیت نسبی مناسبی از جمله نیروهای جوان با استعداد در کشور است که می توان با سرمایه گذاری و حمایت جدی از شرکت های این بخش، ارزش افزوده بالایی را برای اقتصاد به همراه داشته باشد.

به گزارش صحا، شرکت های افرانت، رایورز، لاوان ارتباط و پیام پرداز در نمایشگاه الکامپ و شرکت های الکترونیک پردازش سبلان، پویندگان راه سعادت، فناوری پردازش نوین پردیس، توان پژوهان پاسارگاد و امن مهیمن و نماد پروا در نمایشگاه هفته پژوهش از جمله شرکت هایی بودند که مدیرعامل صحا از آنها بازدید کرد.

بیست ویکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2015) با حضور  350شرکت خصوصی و شانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش از 23 آذرماه به مدت 4 روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در نمایشگاه الکامپ در سالن خلیج فارس غرفه 716 و در نمایشگاه هفته پژوهش در سالن 8 و 9 غرفه 45 حضور داشت.

انتهای پیام/ب

۲۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید