یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۱۲

اخبار

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز

حضور صندوق حمایت از صنایع الکترونیک در نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز «ربع رشیدی» حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی صحا، این نمایشگاه با همت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری آذربایجان شرقی از 21 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز  برپا شده تا 24 آبان ماه  ادامه دارد.

بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار (تجاری سازی)، شناسایی توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان و بسترسازی برای کاربردی کردن آن‌ها، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه و طرح‌ها و ایده‌های دانش محور و بسترسازی و حمایت از شکل گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه سازی برای افزایش صادرات فناوری‌ها و محصولات و خدمات دانش‌بنیان، جذب سرمایه‌گذاری برای طرح‌های اقتصادی دانش‌ بنیان، گسترش همکاری علمی و فناوری منطقه‌ای، ملی و فراملی و ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری از جمله اهداف این نمایشگاه محسوب می شود.

در اولین روز از برگزاری نمایشگاه، دکتر توفیق معاون آموزش و پژوهش وزیر صنعت و مهندس نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت از غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) بازدید کردند.

بنابر اعلام اداره امور اقتصادی، برنامه ریزی و توسعه صحا، قرار است که در این نمایشگاه ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت های حوزه صنایع الکترونیک استان آذربایجان شرقی ارزیابی و زمینه حمایت از طرح های این بخش از استان توسط صندوق فراهم شود.

به گزارش صحا، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیش از ١٦ سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است که با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و با نرخ ترجیحی ٦ تا ١٨ درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

 انتهای پیام/ب

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید