یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۹

اخبار

دکتر وحدت در بازدید از نمایشگاه صنعت برق: حمایت از طرح‌های الکترونیکی صنعت برق در اولویت صحاست

دکتر وحدت در بازدید از نمایشگاه صنعت برق:  حمایت از طرح‌های الکترونیکی صنعت برق در اولویت صحاست
مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، حمایت از طرح‌های الکترونیکی صنعت برق را از اولویت‌های صحا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، دکتر علی وحدت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صحا عصر سه شنبه نوزدهم آبان ماه، از غرفه‌های متعدد پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران و به خصوص شرکت‌هایی که تاکنون از تسهیلات صندوق بهره‌مند شده‌اند، بازدید کرد.

در این بازدید دکتر وحدت را اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک همراهی کردند و از شرکت باسط پژوه تهران، موج یکتا اسپادانا، افراتاب، نور روشنا نوین آفاق، طوس فیوز، توان پژوهان و کرمان تابلو و چند شرکت دیگر  بازدید به عمل آمد.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در حاشیه این بازدید گفت: از آنجایی که وظیفه صحا حمایت از صنایع ارتباطی، اتوماسیون، رایانه‌ای، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی است، بخش مهمی از شرکت‌هایی که می توانند از تسهیلات و خدمات صندوق بهره مند شوند، در نمایشگاه صنعت برق حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار طرح صنایع الکترونیک مورد حمایت صندوق قرار گرفته است، افزود: از این تعداد بیش از ٨٠٠ طرح با موفقیت به اتمام رسیده است و بخش عمده فعالیت های صندوق نیز شامل اعطای تسهیلات مالی و صدور ضمانت نامه بوده است.

دکتر وحدت تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه در پانزدهم نمایشگاه صنعت برق، آخرین دستاوردهای مرتبط با صنایع الکترونیک و صنعت برق به نمایش گذاشته می‌شود، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک این آمادگی را دارد تا از طرح‌های مرتبط با ماموریت‌های صندوق حمایت کند.

وی با اشاره به حضور صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق گفت: غرفه صندوق در سالن خلیج فارس نمایشگاه مستقر بود، البته کارشناسان فنی و ارزیابی صندوق نیز در طول برگزاری نمایشگاه از غرفه‌های متعددی بازدید کردند تا بتوانند خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک را به صنایع مرتبط معرفی کنند.

وی با اشاره به عزم صحا در حمایت از طرح‌های الکترونیک صنایع مختلف گفت: با توجه به کاربرد وسیع الکترونیک در سیستم های کنترلی و اتوماسیون صنعت برق، حمایت و اعطای تسهیلات مالی و اعتباری به طرح‌های الکترونیک صنعت برق به عنوان یکی از زیرساخت‌های کشور از اولویت های صحا به شمار می رود.

به گزارش صحا، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران  طی روزهای 17 الی 20 آبان ماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ب 

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید