شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۴۱

اخبار

​پرداخت تسهیلات یک میلیاردی به شرکت‌های صنایع پیشرفته برای حضور در نمایشگاه اینوپروم روسیه

صنایع پیشرفته، نمایشگاه اینوپروم
مقرر شد که صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای حضور شرکت‌ها در نمایشگاه اینوپروم تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف 70درصد هزینه ها ارائه کند.
به گزارش روابط عمومی صحا، نشستی با حضور مهندس حمید وطن‌دوست عضو هیات مدیره و مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و خانم مهندس زیاری نماینده دفتر ماشین سازی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل گروه شرکت‌های «فرداد» به عنوان مرکز تجاری ایران در روسیه برگزار شد.
 
در این جلسه درخصوص نمایشگاه صنعت و تکنولوژی «اینوپروم» روسیه که قرار است از 18تا 21 تیرماه 1403 در «یکاترینبورگ» روسیه برگزار شود بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد که صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای حضور شرکت ها در این حوزه تسهیلاتی تا سقف یک میلیارد تومان و تا سقف 70درصد هزینه ها ارائه کند.
 
بر این اساس شرکت‌های فعال در زمینه صنایع پیشرفته(اتوماسیون و رباتیک، فناوری اطلاعات صنعتی، قطعه سازی، تولید دیجیتال، پردازش فلزات و فلزکاری، فناوری و انرژی، مهندسی حمل و نقل، مهندسی قدرت، مواد جدید، ساخت قطعات، تجهیزات پزشکی و توانبخشی) می‌توانند متقاضی بهره مندی از این تسهیلات صندوق جهت حضور در این نمایشگاه بین‌المللی باشند.

اینوپروم

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/18n

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید