شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴

اخبار

پیام مدیرعامل صحا درپی شهادت رئیس جمهور و تیم همراه

صحا، رئیسی، نادری منش، صنایع پیشرفته
در پی حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در جریان سقوط بالگرد، مهندس محسن نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، در پی حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه در جریان سقوط بالگرد، مهندس محسن نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا
 
شهادت رئیس جمهور خدوم و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی که نشان خادم الرضایی را بر سینه مبارک خود، بزرگ‌ترین افتخار و خدمت بی‌منت به مردم را بزرگ‌ترین رسالت دینی و انسانی خویش می‌دانست موجبات تاسف و تالم همه دلدادگان به انقلاب اسلامی را فراهم آورد.
 
قطعأ شهادت، مزد مردانی است که خالصانه و فقط برای جلب رضای خداوند متعال قدم در مسیر خدمت به مردم می‌نهند و از این رهگذر عاشقانه به دیدار معبود عروج می‌کنند.
 
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی به همراه وزیر امور خارجه خدوم و کوشا ، استاندار عزیز آذربایجان شرقی و همچنین آیت الله آل هاشم نماینده محبوب ولی فقیه در این استان قلب همه دوستداران انقلاب اسلامی را متالم کرد.
 
این واقعه دردناک را به پیشگاه حضرت صاحب العصر(عج)، مقام معظم رهبری ، مسلمانان جهان اسلام، ملت بزرگ ایران و همه خدمتگزاران مظلوم و‌عدالت خواه تسلیت گفته و برای مردم ایران آرامش و صبری جزیل آرزومندم.
 
محسن نادری منش

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/18l

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید