دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۵۴

اخبار

​بازدید مدیرعامل صحا از دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی

​بازدید مدیرعامل صحا از دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از ظرفیت‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان حاضر در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی (سلامت بنیان) بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته عصر امروز (سه شنبه) از ظرفیت‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان حاضر در نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی (سلامت بنیان) بازدید کرد. 
 
در این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان، حضور و استقبال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نسبت به سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش یافته و در این نمایشگاه، ۲۰ محصول جدید دانش‌بنیان شامل ۱۱ قلم دارو، ۲ فرآروده طبیعی و سنتی و ۷ مورد تجهیزات و ملزومات پزشکی رونمایی شده است. 
 
برگزاری کارگاه رفع موانع تولید محصولات دارویی، رفع موانع تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی، مدل کسب و کار شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تولید محصولات استراتژیک، تسهیل در امور بانکی و گمرکی شرکت‌های حوزه سلامت بنیان و همچنین الزامات توسعه صادرات محصولات سلامت از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه بود. 
 
در این نمایشگاه مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از واحدهای دارای فناوری پیشرفته از جمله شرکت  «دوستان نیک» تولید کننده پروتزهای زانو،  «نانومقیاس» تولیدکننده ماشین آلات پزشکی، شرکت  «ریما» در حوزه تولید کیت های تشخیص پزشکی، «پرتو آوای اطلس» در حوزه تولید آنالایزر هموگلوبین خون، «احیادرمان پیشرفته» در حوزه تولید ونتیلاتور و دستگاه سیتی اسکن، «ساویز صنعت آسیا» در حوزه ایجاد و راه اندازی کلین روم پزشکی، «سیمات» تولیدکننده دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی،  «سدنا مبین» تولید کننده دستگاههای پزشکی، شرکت  «موج پرداز تصویر» تولیدکننده تست و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، شرکت  «سپید تن پرنیان» تولید کننده کمربند طبی و محافظ مفاصل بازدید کرد.
 
مهندس نادری منش حمایت از شرکت‌های صنایع پیشرفته در قالب تسهیلات با نرخ ترجیحی و همچنین ارائه ضمانتنامه را به عنوان مهمترین خدمات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برشمرده و تاکید کرد: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در حال حاضر تا سقف 250 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ترجیحی و 1000میلیارد ریال ضمانت نامه به شرکت‌ها اعطا می‌کند که این ارقام در حال افزایش است.
 
وی افزود: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی از ملزومات شرکت‌های صنایع پیشرفته است و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با درک این مهم، از شرکت‌ها برای حضور در این نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/188

۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۰۵
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید