پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۴۷

اخبار

بیانیه صحا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین/ طوفان الاقصی از گام‌های جدی اضمحلال صهیونیست‌هاست

بیانیه صحا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین/ طوفان الاقصی از گام‌های جدی اضمحلال صهیونیست‌هاست
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ(حج آیه 38 و 39)

فلسطین و آرمان قدس، امروز پیش از هر زمان دیگری نمایانگر وعده صادق باری تعالی در نصرت مستضعفین در برابر ظالمین و مستکبرین است و عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، حجتی روشن از عظمت ایمان به ذات ربوبی است.

رژیم اشغالگر قدس که در حیات منحوس 75ساله اش، علاوه بر اشغالگری ظالمانه اراضی فلسطینیان، از هیچ جنایت و سبعیتی فروگذار نکرده، خشمگین از این شکست ترمیم‌ناپذیر تاریخی، برآن است تا با بمباران بی‌امان مردم بی‌دفاع غزه، به خیال خود به چایگاه پیشین خود بازگردد.

بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها، مساجد و آمبولانس‌های غزه این روزها از گزند حملات وحشیانه صهیونیست ها به دور نبوده اند ولی کیست که نداند این شکست مفتضاحانه با کشتار و خونریزی از افکار عمومی جهان و تاریخ ننگین این رژیم پاک نخواهد شد و به عنوان یکی از گام های جدی اضمحلال همیشگی آن ثبت و ضبط می‌شود.

مدیران و کارکنان صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، ضمن محکومیت به شهادت رساندن زنان و کودکان  بی دفاع غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر این امر اعتقاد راسخ دارند که عظمت و پیچیدگی عملیات حماسه ساز طوفان‌الاقصی نشان داد که رژیم صهیونیستی به دلیل فقدان هویت تاریخی و سرزمینی و بنا به وعده متقن الهی، به زودی به پایان همیشگی خود سلام خواهد کرد و مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تا آن روز نباید از هیچ تلاشی در جهت حمایت از این آرمان فروگذار کنند.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/17w

۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید