جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۳

اخبار

جزئیات انتصاب مدیران جدید وزارت صمت

.زارت صمت، ایمیدرو، ایدرو، صنایع پیشرفته
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی احکام جداگانه‌ای مدیران جدید بخش های مختلف وزارتخانه متبوع خود را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی احکام جداگانه‌ای مدیران جدید بخش های مختلف وزارتخانه متبوع خود را منصوب کرد. جزئیات این انتصابات به شرح ذیل است:

انتصاب مشاورین جدید وزیز صمت

«عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه، «امیر خرمی‌شاد» و «علی رسولیان» را به‌عنوان مشاوران خود در این وزارتخانه معرفی و منصوب کرد.

انتصاب

در حکم وزیر صمت خطاب به « امیر خرمی‌شاد» که پیش از این مسئولیت رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را برعهده داشت، آمده است:
 
«نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود همچون گذشته با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.
 
توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»
 
ضمن‌اینکه در حکم وزیر صمت خطاب به «علی رسولیان» هم که پیش از این معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بوده، آمده است:
 
«نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود همچون گذشته با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.
 
توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»

 

انتصاب سرپرست جدید ایمیدرو

همچنین آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) امروز چهارشنبه 21 تیرماه با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

ایمیدرو

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «امیر خرمی‌شاد» رئیس پیشین هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، طی حکمی «محمدرضا موثق‌نیا» را به‌عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب و معرفی کرد.

آئین تکریم و معارفه ، امروز چهارشنبه 21 تیرماه با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، در محل وزارت صمت برگزار شد.

 

مقیمی، سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شد

صنایع کوچک

آئین تکریم و معارفه، با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، در محل وزارت صمت برگزار شد.

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «علی رسولیان» رئیس پیشین هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، طی حکمی «فرشاد مقیمی» را به‌عنوان «سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران» منصوب و معرفی کرد.

 

انتصاب مشاوران جدید وزیر صنعت، معدن و تجارت

«عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز دوشنبه 19 تیرماه و در احکامی جداگانه، «علی نبوی» و «یونس سلمانی» را به‌عنوان مشاوران خود در این وزاتخانه معرفی و منصوب کرد.

در حکم وزیر صمت خطاب به «علی نبوی» که پیش از این مسئولیت معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) را برعهده داشت، آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید.  توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»

ضمن اینکه در حکم وزیر صمت خطاب به «یونس سلمانی» هم که پیش از این معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت بوده، آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود همچون گذشته با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی دولتی و بخش خصوصی و با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالفعل و بالقوه کشور، در جهت ایفای وظایف و تحقق اهداف و ماموریت‌‎های سازمان و در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید. توفیقات روز افزون جنابعالی را از ایزدمنان خواستارم.»

احمدی سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، امروز دوشنبه 19 تیرماه با حضور «عباس علی‌آبادی» و در زمان برگزاری نشست شورای معاونان وزارت صمت، انجام پذیرفت.

ایدرو

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «علی نبوی» رئیس پیشین ایدرو، طی حکمی «بابک احمدی» را به‌عنوان سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و معرفی کرد.

سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت امروز با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «غلامحسین مقیمی» مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی، در محل این وزارتخانه برگزار شد.

ملایری

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «حسین لطفی» مدیرکل پیشین دفتر رسانه وزارت صمت، طی حکمی «احسان آقائی ملایری» را به‌عنوان سرپرست دفتر رسانه این وزارتخانه منصوب و معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/177

۲۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید