شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۵۴

اخبار

مدیر فنی و اعتباری صحا تاکید کرد

آمادگی صحا برای حمایت از شرکت‌های فعال حوزه کشاورزی/ صحا از ایده تا صادرات حامی تولیدکنندگان است

صنایع پیشرفته، دانش بنیان، صحا، صندوق حمایت، های‌تک، صنایع کشاورزی
مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشاورزی، مواد غذایی، ماشین الات و صنایع وابسته بیان داشت: هر شرکت غیر دولتی که در هر رشته ای فعالیت فناورانه داشته باشد و در هر بخش از زنجیره از ایده تا صادرات قرار گیرد، می تواند از تسهیلات حمایتی صحا استفاده کند.
به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس حمید وطن‌دوست مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشاورزی، مواد غذایی، ماشین الات و صنایع وابسته بیان داشت: هر شرکت غیر دولتی که در هر رشته ای فعالیت فناورانه داشته باشد و در هر بخش از زنجیره از ایده تا صادرات قرار گیرد، می تواند از تسهیلات حمایتی صحا استفاده کند.
 
وی با اشاره به مقادیر حمایتی صحا از شرکتهای فناور و صنایع پیشرفته افزود: این حمایت ها شامل دو گروه اصلی تسهیلات تا سقف 250میلیارد ریال و صدور ضمانتنامه تا سقف هزار میلیارد ریال است.
 
وطن‌دوست همچنین از آمادگی این صندوق برای حمایت از شرکت های فعال در حوزه کشاورزی، دامپروری، پرورش آبزیان و طیور، دفع آفات نباتی، اصلاح بذر و نباتات، بسته بندی محصولات با فناوری های نوین، حمل و نقل محصولات کشاورزی، توسعه کشت گلخانه ای، اصلاح نژاد دام و طیور، توسعه واکسن حیوانی، بازیافت صایعات گیاهی، صنایع تبدیلی کشاورزی و بازاریابی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی را اعلام کرد. 
 
 مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در پایان بیان داشت: کلیه متقاضیان می توانند درخواست های خود را به پایگاه اینترنتی این صندوق به نشانی www.airdfh.ir  اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/16y

 
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید