جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۰

اخبار

به منظور توانمندسازی صنایع پیشرفته؛

امضای تفاهمنامه همکاری میان مدیران عامل صحا و موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی

موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی، صندوق حمایت از صنایع پیشرفته
تفاهمنامه همکاری میان صندوق حمایت زا صنایع پیشرفته و موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی به امضای مهندس محسن نادری منش و احمد تشکینی مدیرعامل موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی رسید.
به گزارش روابط عمومی صحا، تفاهمنامه همکاری میان صندوق حمایت زا صنایع پیشرفته و موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی به امضای مهندس محسن نادری منش و احمد تشکینی مدیرعامل موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی رسید.

 

موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی، صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

 
مهندس نادری‌منش در این نشست ضمن تشریح خدمات و ظرفیت های همکاری با صندوق حماتی از صنایع پیشرفته اظهار داشت: از سال 1400با توجه ویژه ای که دولت و مجلس به حوزه صنایع پیشفته داشت، چند منبع مالی به ظرفیت‌های صندوق افزوده شد و امیدواریم که تا آخر امسال سرمایه تحت اختیار صندوق به بیش از هزار میلیارد تومان نیز برسد تا پایان دولت نیز حداقل رقم 10هزار میلیارد تومان را کسب کند و به 500هزار میلیارد تومان هدایت سرمایه برسیم.
 
وی با تاکید بر لزوم پشتیبانی برنامه، ای، فکری و سیاستگزاری برای پیشبرد اهداف صحا گفت: موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی می تواند در این زمینه همکاری خوبی با صندوق حمایت از صنایع پیشرفته داشته باشد.
 
نادری منش توانمندسازی بنگاه‌های مورد حمایت صحا را مهم ارزیابی کرده و تاکید کرد: شبکه‌سازی بین بنگاه‌های مختلف مهم است و رویدادهایی که موسسه مطالعات و پژوهشی بازرگانی می تواند برگزار کند، کمک کار صحا در پیشبرد اهدافش در راستای حمایت از صنایع پیشرفته و توانمندسازی آنها خواهد بود.
 
مدیرعامل صحا با اشاره به تمرکززدایی در صحا گفت: با توجه به افزایش سه برابری حجم فعالیت صحا در سال گذشته، اما سهم استان‌ها به 45درصد رسید و 6 برابر رشد کرد ولی استان‌ها جای کار دارند و علاوه بر 11استان فعلی در استانهای دیگر نیز می‌توان کارگزاری ایجاد کرد.
 
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/16v

۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید