جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۳۲

اخبار

انعقاد تفاهمنامه سه جانبه میان صحا، استانداری و صمت استان بوشهر/ اختصاص 5میلیارد برای صنایع پیشرفته استان

صنایع پیشرفته، دانش بنیان، صحا، صندوق حمایت، های‌تک
در جریان سفر مدیرعامل و همچنین جمعی از مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به بوشهر، تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) و استانداری بوشهر بوشهر منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی صحا، در جریان سفر مهندس محسن نادری منش مدیرعامل و همچنین جمعی از مدیران صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به بوشهر، تفاهم نامه سه جانبه‌ای میان صنعت، معدن و تجارت استان، شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) و استانداری بوشهر بوشهر منعقد شد.

پرداخت ۵ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی صنایع پیشرفته استان بوشهر

مهدی صفوی مدیرکل صمت استان بوشهر در این راستا با اشاره به حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از واحد‌های تولیدی خلاق گفت: در این راستا ۵ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی صنایع پیشرفته استان بوشهر پرداخت شد.

وی ظرفیت‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان بوشهر را برشمرد و گفت: این استان در عرصه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت خرما، پرورش آبزیان، کشتی سازی و صنایع فرآوری از ظرفیت مهمی برخوردار است که برای تقویت و حمایت آنها برای تولید محصولات صادراتی اقدامات مهمی انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: سال گذشته 5 میلیارد تومان به 2 واحد تولیدی پیشرفته استان بوشهر پرداخت شد.

صفوی اضافه کرد: امسال بر اساس برنامه‌ریزی از این مزیت و فرصت برای حمایت صنایع خلاق و پیشرفته استفاده بیشتری می‌شود.

وی افزود: در استان بوشهر 200 واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که قابلیت صنایع پیشرفته و حضور در پارک‌های علم و فناوری هستند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://www.airdfh.ir/u/16t

 

 

۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید