جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۵۶

اخبار

حمایت صحا از همکاری 4 شرکت بزرگ صنعتی ایرانی و ترکیه‌ای/ تاکید بر توسعه صنعتی دانش بومی با به‌همرسانی نیازهای فناورانه

حمایت صحا از همکاری 4 شرکت بزرگ صنعتی ایرانی و ترکیه‌ای/ تاکید بر توسعه صنعتی دانش بومی با به‌همرسانی نیازهای فناورانه
طرح بزرگ "به‌همرسانی نیازهای فناورانه در حوزه نفت، گاز و انرژی" توسط مسئول نمایندگی صحا در استان اصفهان به عنوان فرصتی متغنم برای ارتباط شرکتهای دانش بنیان، تکمیل زنجیره تامین قطعات و خدمات براساس توانمندی‌های داخل، ایجاد هم افزایی در زنجیره تامین و حمایت از صنایع پیشرفته، تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، گستره کاربرد کمپرسورها محدود به صنایع بزرگ نیست، بلکه تمام سیستم‌های سرمایشی تراکمی مانند یخچال‌ها و کولرهای گازی، تولید هوای فشرده مورد نیاز سیستمهای پنوماتیکی و یا حتی تولید اکسیژن از تقطیر هوا، همگی نیازمند استفاده از کمپرسور در ابعاد و با فناوری‌های مختلف است.
 
در پاویون صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در نمایشگاه نفت و گاز ترکیه ارتباط اولیه بین چهار شرکت بارون به عنوان برند پیشرو در تولید و تعمیر انواع کمپرسورها، گروه صنعتی آراد به عنوان یک شرکت دانش بنیان در حوزه سیستمهای کنترلی و اتوماسیون صنعتی، شرکت پیکان (از ترکیه) فعال در حوزه بردهای الکترونیکی و نرم افزارهای کنترلی و صنایع نسیم همراه در حوزه تجهیزات کنترلی درون چاهی (نفت و گاز) شکل گرفت در بازدید از کارخانه بارون پیش نویس تفاهمنامه همکاری بین این چهار شرکت تدوین شد.

 

در این بازدید ظرفیت‌های موجود در شرکت بارون برای تولید انواع کمپرسور تا فشار 200 بار (bar)، خشک کننده هوا تا دمای منفی 30 درجه سلسیوس، تعمیر انواع کمپرسور جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) و کمپرسور سیستمهای تبریدی خودروها و بازار آنها در ایران و ترکیه ارائه شد.

 

حمایت صحا از همکاری 4 شرکت بزرگ صنعتی ایرانی و ترکیه‌ای

 مقرر شد این تفاهم نامه همکاری میان این شرکتها و عقد قرارداد برای پروژه‌های تعمیر و نگهداری کمپرسورهای گاز خودرو اصفهان، باز طراحی سیستم کنترل PLC این کمپرسورها، احداث اتاق کنترل کمپرسور، راه اندازی خط تولید مشترک و توسعه بازار در ترکیه با شرکت بارون امضا شود.

همچنین در این بازدید، با ارائه ظرفیتها و خدمات صندوق صحا در صدور انواع ضمانت نامه‌ها، تسهیلات، خدمات کارشناسی و سرمایه گذاری ریسک پذیر، توسط دکتر روح الله میرزاامیری، نماینده صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و دبیر منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان، بر استفاده از ظرفیتهای این صندوق در افزایش شتاب توسعه اقتصادی و صنعتی کشور، حمایت از صنایع پیشرفته و شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان برای تحقق شعار سال مبنی بر رشد تولید و مهار تورم، تاکید شد.

 

همچنین، طرح بزرگ "به‌همرسانی نیازهای فناورانه در حوزه نفت، گاز و انرژی" توسط دکتر میرزاامیری مسئول نمایندگی صحا در استان اصفهان به عنوان فرصتی متغنم برای ارتباط شرکتهای دانش بنیان، تکمیل زنجیره تامین قطعات و خدمات براساس توانمندی‌های داخل، ایجاد هم افزایی در زنجیره تامین و حمایت از صنایع پیشرفته، تشریح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/169

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید