جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۴۸

اخبار

ترکیه؛ نقطه عطف صحا در ورود به عرصه بین المللی/ وطن‌دوست: ایجاد ارتباط صنایع پیشرفته داخل و خارج اولویت ماست

ترکیه؛ نقطه عطف صحا در ورود به عرصه بین المللی/ وطن‌دوست: ایجاد ارتباط صنایع پیشرفته داخل و خارج اولویت ماست
برگزاری همزمان دو پاویون ایران در نمایشگاههای ترکیه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نشان از عزم جدی این صندوق در حمایت از شرکت های ایرانی خبر می دهد.
به گزارش روابط عمومی صحا، برگزاری همزمان دو پاویون ایران در نمایشگاههای ترکیه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نشان از عزم جدی این صندوق در حمایت از شرکت های ایرانی خبر می دهد.

 

سی امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا و شانزدهمین نمایشگاه نفت ، گاز و پتروشیمی استانبول از  ۲۵ الی ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد که حرکتی قابل توجه در این عرصه محسوب می شود.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۴۳۰ شرکت بین‌المللی از ۱۴ کشور اروپایی مانند روسیه، آلمان، اسلونی، مجارستان، ایتالیا، لتونی، رومانی و آسیایی از جمله ایران، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، پاکستان و عربستان سعودی و مالزی و از قاره آفریقا مصر حضور قوی دارند.
شرکت های ایرانی  با ارائه خدمات خود در دو حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی  وهمچنین پزشکی و تجهیزات پزشکی نشان دادن که به دنبال دستیابی به بازار  کشورهای دیگر هستند.
 
* جلسه عضو هیات مدیره صحا با سرکنسول ایران در استانبول ترکیه

 

رسانه جدید

 
در خلال این نمایشگاه مهندس حمید وطن دوست معاون فنی و عضو هیات مدیره صحا با سرکنسول ایران در استانبول ترکیه دیدار و راه های گسترش این نوع ارتباط برای حمایت موثر از شرکت های ایرانی جهت حضور در نمایشگاه های ترکیه در حوزه صنایع پیشرفته را مورد بررسی قرار دادند.
 
عضو هیات مدیره صحا در ابتدای جلسه ضمن معرفی صندوق به عنوان بازوی مالی وزارت صمت در حوزه صنایع پیشرفته عنوان نمود یکی از حمایت هایی که صندوق انجام میدهد ارائه تسهیلات با هدف بازاریابی خارجی  به شرکت ها برای حضور در نمایشگاه های بین المللی و داخلی می باشد. 
 
وطن دوست در ادامه افزود: البته اگر این نوع حمایت ها گسترش یابد شرکت های ایرانی با حضور در نمایشگاه ها ضمن به روزرسانی دانش حوزه کاری خود، ارتباطات بسیار خوبی با مشتریان خارجی و فعالان این صنعت در جهت پیشرفت ایران برقرار کنند. یکی دیگر از اولویت های مهم صندوق برقراری ارتباط بین شرکت های صنایع پیشرفته ایرانی با شرکت های خارجی جهت تبادل اطلاعات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری های مشترک و ثبات در همکاری بین این شرکت ها می باشد.
 
وطن دوست با بیان اینکه صندوق از شرکتهایی حمایت می‌کند که در تمام رشته های صنایع پیشرفته  فعالیت نمایند.
 
بنظر می رسد تداوم چنین نمایشگاههایی در کشورهای منطقه و با حضور مجموعه های مهمی چون صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می تواند در جهت دهی ظرفیت های صنعتی منطقه و مخصوصا ایران تاثیرگذار باشد.

 

دیدار مهندس وطن دوست با دبیر اجرایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در استانبول

 

مهندس وطن دوست

 معاون فنی و عضو هیات مدیره صحا همچنین در دیداری با دبیر اجرایی اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در استانبول با اشاره به برنامه ریزی صحا جهت حمایت از حضور شرکت های صنایع پیشرفته در نمایشگاه های ترکیه و ایجاد بستری مناسب جهت عقد قراردادهای تجاری با شرکت های ترکیه ای گفت: یکی از اقدامات جدید صندوق ایجاد بستری مناسب جهت فعالیت شرکت های ایرانی در ترکیه و سرمایه گذاری شرکت های ترک در ایران به جهت حمایت از شرکت های صنایع پیشرفته است

وطن دوست بیان داشت: برگزاری همزمان دو پاویون ایران در نمایشگاههای ترکیه و با حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نشان از برنامه ریزی جدی این صندوق در حمایت از شرکت های ایرانی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/164

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید