جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴

اخبار

مهندس نادری‌منش: صحا حامی تولید است و می‌تواند در مهار تورم نقش شایانی ایفا کند

مهندس نادری‌منش: صحا حامی تولید است و می‌تواند در مهار تورم نقش شایانی ایفا کند
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته تاکید کرد: امروز قاطبه کارشناسان اقتصادی، هدایت نقدینگی به سمت تولید را بهترین راه عبور از مشکل تورم به عنوان یک چالش اقتصادی ارزیابی می‌کنند و در این حوزه فعالیت صحا می‌تواند به سهم خود نقش ارزشمندی را ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سال جدید، به ماموریت‌های این صندوق در سال پیش رو پرداخت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ إِنَّ فی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ(ابراهیم 5)

خداوند یکتا را شاکریم که بار دیگر نعمت حیات در سالی نو و بهاری جدید را نصیب بندگانش کرد و این امکان نصیبمان شد که خانواده ایرانیان دگر بار نوروز و بهار طبیعت را که جلوه گاه زیبایی و هنر خداوندی است جشن بگیرند.تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن نیز نعمت دیگری بود که این زیبایی وصف ناپذیر به زبان صیام و با تلاوت آیات قرآن پاس داشته و شکرگزاری شود.
سال 1402 بار دیگر عنوان تولید به خود گرفت و این نامگذاری که به مثابه یک دستورالعمل و فرمان از سوی رهبر معظم انقلاب تلقی می‌شود، همانند سال پیش مسئولیت سنگینی را متوجه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته می سازد.سال 1401 به لطف الهی و با تلاش همکاران و اقبال کم نظیر صنعتگران حوزه صنایع پیشرفته، سال پرباری برای این صندوق بود و چه از نظر کمیت و چه کیفیت حمایت های شایان توجهی از شرکت‌های فعال در این حوزه بعمل آمد که این آغاز راهی پرفراز و نشیب در پیشرفت فعالیت های صحا به شمار می‌رود.
امروز قاطبه کارشناسان اقتصادی، هدایت نقدینگی به سمت تولید را بهترین راه عبور از مشکل تورم به عنوان یک چالش اقتصادی ارزیابی می‌کنند و در این حوزه فعالیت صحا می‌تواند به سهم خود نقش ارزشمندی را ایفا کند.
صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به مدد کارشناسان خبره خود در سال پیش رو نیز پیشرو تر و پیشگام تر از سال گذشته از صنایع پیشرفته که آینده صنعت کشور هستند حمایت خواهد کرد و در این راستا ابتکارات و سیاست‌های نو و به روزتری را در دست اجرا دارد.ما دست تمامی صنعتگران و فناوران را برای نقش آفرینی در رشد تولید و بالندگی بیش از پیش کشور به گرمی می فشاریم و به آینده ای پیشرفته تر برای میهنمان امیدواریم.
محسن نادری منش

انتهای پیام/

لینک کوتاه: https://www.airdfh.ir/u/162

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید