پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵

اخبار

نادری‌منش: ورودی طرح‌های صحا 9 برابر سال قبل شده است

نادری‌منش: ورودی طرح‌های صحا 9 برابر سال قبل شده است
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با بیان اینکه فعالیت همکارانمان در استان‌ها بسیار اثربخش بوده و ورودی‌های امسال نسبت به سال پیش بیش از 9 برابر شده است، گفت: با توجه به این افزایش 9 برابری سهم استان‌ها نیز افزایشی بوده و تا 14برابر ارتقا یافته است که این نیازمند قدردانی است.
به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس محسن نادری‌منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته صبح دوشنبه (22اسفندماه 1401) در نشست نمایندگان استانی صحا با بیان اینکه فعالیت همکارانمان در استان‌ها بسیار اثربخش بوده و ورودی‌های امسال نسبت به سال پیش بیش از 9 برابر شده است، گفت: با توجه به این افزایش 9برابری سهم استانها نیز افزایشی بوده و تا 14برابر ارتقا یافته است که این نیازمند قدردانی است.
 
وی افزود: سال پیش که یک نهم این ورودی را داشتیم، کمتر از 25درصد تعداد ورودی‌ها متعلق به استانها بود که امسال سهم استان‌ها به 44درصد رسیده است که نشان دهنده درخواست تسهیلات از نظر مبلغی در سال گذشته کمتر از 30درصد بوده که طبق آخرین آمار، امسال به 42درصد افزایش پیدا کرده است.
 
نادری منش افزود: این مایه مباهات صندوق است که صنایع پیشرفته را بطور غیر متمرکز و در گستره جغرافیایی کشور توسعه دهیم.
 
وی ضمن قدردانی از نمایندگان استانی گفت: صندوق به عنوان بازوی مالی وزارت صمت در زمینه صنایع پیشرفته ثبات پیدا کرده  و تقریبا منابع ورودی مختلفی به صندوق وارد می شود که در سال جاری بحث بند ن تبصره 7 قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برای اخذ عوارض از گوشی های وارداتی بالای 600دلار و همچنین منابع حال از گواهی اسقاط خودرو به صندوق اختصای می یابد.
 
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با بیان اینکه اعداد و ارقام ورودی صندوق در حال افزایش است، تصریح کرد: هم وزارتخانه و هم کل کشور به این تدبیر و باور رسیده است که صنایع پیشرفته آینده توسعه کشور هستند و مسیر دیگری برای توسعه صنعتی نداریم و وطایف سنگین تری در سالهای آینده خواهیم داشت که با تلاش همه عزیزان امید موفقیت داریم.
 
در خلال نشست یکروزه نمایندگان استانی صحا مهندس فرصاد جان احمدی رئیس اداره سیاستگزاری اقتصادی و تامین مالی و مهندس حسام خانکشی زاده رئیس اداره برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات  و مهندس بیاری رییس اداره ارزیابی و صدور ضمانت نامه صحا ضمن تشریح عملکرد و برنامه های صندوق، به پرسش‌های نمایندگان استانی در مسیر بهبود و ارتقای ارائه خدمات صندوق پاسخ دادند. 
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://www.airdfh.ir/u/160

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید