پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۱۷

اخبار

نمایشگاه ریل‌گذاری جدید ایران برای کسب بازارهای جهانی

نمایشگاه ریل‌گذاری جدید ایران برای کسب بازارهای جهانی
سی‌امین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا «Expomed Eurasia 2023» به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد حوزه پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا از 25 تا 27 اسفند ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی صحا، غلامرضا رضائیان، مدیر پاویون ایران در نمایشگاه ترکیه با بیان اینکه این نمایشگاه از‌ مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار است، گفت: این نمایشگاه، به‌عنوان رویداد برتر ترکیه در حوزه بهداشت و درمان، تامین‌کنندگان بخش پزشکی را با صاحبان مشاغل در ترکیه و بازارهای درحال رشد کشورهای همسایه اوراسیایی مرتبط می‌سازد.
 
وی با اظهار اینکه این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی، سیستم‌های عکس‌برداری، آنالیز پزشکی، تشخیص، درمان، محصولات توانبخشی، دستگاه‌ها، سیستم‌ها، فناوری، تجهیزات، راه‌حل‌های بیمارستانی، سیستم‌های تصویربرداری هسته‌ای، فناوری‌های تصویربرداری نوری و پلاسما با کیفیت بالا، تجهیزات سی‌سی‌یو، تجهیزات تنفسی، تجهیزات چشم‌پزشکی، ونتیلاتور، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی و دیگر شاخه‌های مرتبط برگزار می‌شود.
 
رضائیان تاکید کرد: پاویون ایران در نمایشگاه ترکیه در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی و صادرات خدمات حوزه پزشکی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته دایر می‌شود.
 
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه ترکیه با اشاره به حضور شرکت‌هایی ازکشورهای هندوستان، مالزی، چین، تایوان، کره جنوبی، آلمان، لتونی و ایتالیا در سی‌امین دوره از نمایشگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی اوراسیا، گفت: ایران می‌تواند از ظرفیت برخی رویدادهای منطقه مانند ترکیه به‌عنوان فراهم‌کننده مقدمات حضور صادرکنندگان و تولیدکنندگان در بازارهای جهانی استفاده کند.
 
وی این شرکت‌ها با حضور در نمایشگاه ترکیه ضمن آشنایی با فناوری و نوآوری روز دیگر کشورهای شرکت‌کننده، دستاوردهای دانشی و تخصصی خود را نیز به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با معرفی توانمندی‌های خود و جذب مشتریان بالقوه، می‌توانند به بازارهای جهانی برای ارائه محصولات و خدمات راه یابند.
 
رضائیان با اظهار اینکه باتوجه‌به قابلیت‌ها و توانمندی‌های صنعت پزشکی کشور راهکارهایی برای تسهیل حضور شرکت‌های ایرانی در این رویداد فراهم شده است، توضیح داد: این تسهیلات در قالب اختصاص یارانه نمایشگاهی صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان تا سقف یک میلیارد ریال و همچنین تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته وزارت صمت به شرکت‌های صنایع پیشرفته تا سقف ۸ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/15l

۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید