پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۲۵

اخبار

موتورجست و جوی ایران ساخت به کمک فعالیت در فضای مجازی آمد

موتورجست و جوی ایران ساخت به کمک فعالیت در فضای مجازی آمد
موتور جست و جوی ایران ساخت این قابلیت را دارد که دایره اطلاعات بیشتری به زبان فارسی در اختیار کاربران قرار دهد.
به گزارش روابط عمومی صحا، مهدی امانی عضو هیات مدیره شرکت تورین تن با اشاره به این که موتور جست و جوی ایران ساخت می تواند مکمل خوبی برای نمونه های خارجی باشد، گفت: موتورهای جست و جوی ایران ساخت این قابلیت را دارد تا هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین مورد استفاده قرار گیرد و در دسترس کاربران برای بروزرسانی به صورت ساده قرار می گیرد.
 
موتور جست‌وجوی ایران ساخت می‌تواند سرعت در بروزرسانی را ارتقا دهد و اطلاعات را به صورت بومی در اختیار کاربران قرار دهد و آخرین خبرها را به سرعت در دسترس قرار دهد.
 
در موتور جست و جوی ایران ساخت می توان اقدامات متعددی قرار داد که شاید در موتور جست و جوی غیر ایرانی ممکن نباشد زیرا آن ها به صورت تخصصی روی زبان فارسی و گویش های آن کار نکرده اند.
 
موتور جست و جوی ایران ساخت این ظرفیت را ایجاد کرده است تا گویش های کردی و لری و حتی لهجه های مختلف نیز تیز قابلیت جست و جو در دایره اطلاعات را داشته باشند.
 
 ایجاد بالغ بر20 فرصت شغلی
 
مهم ترین مزیت موتور جست و جوی ایران ساخت توسعه زبان فارسی است و اگر از موتور جست و جوی دانش بنیان و شرکت های خصوصی حمایت شود، این موتور جست و جو می تواند راهگشا باشد.
 
این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: شرکت تورین تن تاکنون موفق به ایجاد بیش از 20 فرصت شغلی به صورت مستقیم شده است و تلاش می کند تا با توسعه فعالیت های خود موقعیت های شغلی بیشتری ایجاد کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: http://www.airdfh.ir/u/158

۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید