پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳

اخبار

دکتر معماری: شرکت‌های زیست فناوری استان هرمزگان با حضور صحا متحول می شوند

دکتر معماری: شرکت‌های زیست فناوری استان هرمزگان با حضور صحا متحول می شوند
نماینده صحا در استان هرمزگان با بیان اینکه شرکت‌های زیست فناوری استان هرمزگان با حضور صحا متحول می شوند، تصریح کرد: در استان هرمزگان قریب به هزار واحد صنعتی وجود دارد که هشتاد درصد این واحدها در اشکال مختلف مشمول خدمات صندوق صحا می باشند.

به گزارش روابط عمومی صحا، خانم معماری رییس اداره امور صنایع غیرفلزی و نماینده صحا در استان هرمزگان با بیان اینکه شرکت‌های زیست فناوری استان هرمزگان با حضور صحا متحول می شوند، تصریح کرد: در استان هرمزگان قریب به هزار واحد صنعتی وجود دارد که هشتاد درصد این واحدها در اشکال مختلف مشمول خدمات صندوق صحا می باشند. 

 وی افزود: عمده فعالیتهای صنعتی در استان در حوزه های صنایع دریایی، ساخت فلزات اساسی و انواع فرآورده های نفتی  متمرکز شده که با توجه به ماهیت این صنایع به ویژه پتانسیل قابل توجهی در زمینه داخلی سازی نیازهای وارداتی و نیز اجرای طرحهای تحقیقاتی زیست فناوری در این استان وجود دارد.                          

معماری تاکید کرد: برگزاری جلسات تخصصی با صنایع، امضای تفاهم نامه همکاری با استاندار هرمزگان و بازدید میدانی از طرحها و واحدهای دانش بنیان در بندرعباس و منطقه آزاد قشم، نوید بخش ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی بیشتر این مناطق از خدمات صندوق، و رشد ‌پیشرفت فناوری و نوآوری در صنایع مذکور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: http://www.airdfh.ir/u/157

۲۴ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید