شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۳

اخبار

بازدید عضو هیات مدیره صحا شرکت دانش بنیان ماشین‌سازی استیل غرب آسیا

بازدید عضو هیات مدیره صحا شرکت دانش بنیان ماشین‌سازی استیل غرب آسیا
عضو هیئت مدیره و مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از شرکت دانش بنیان ماشین سازی استیل غرب آسیا طراح و سازنده انواع دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) و تنها شرکت دانش بنیان در این زمینه در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، حمید وطن دوست عضو هیئت مدیره و مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته روز یکشنبه به همراه میثم پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت استان از شرکت دانش بنیان ماشین سازی استیل غرب آسیا طراح و سازنده انواع دستگاههای بسته بندی تری سیلر (سیل وکیوم) و تنها شرکت دانش بنیان در این زمینه در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد. 
 
بهمن پور مدیر این واحد دانش بنیان در این بازدید گفت: در این واحد سالانه ۱۰۰ دستگاه ظرفیت تولید انواع دستگاههای بسته بندی داریم که الان بدلیل محدودیت فضا با ۵۰ درصد تولید می کنیم. 
 
وی افزود: با راه اندازی این واحد به طور مستقیم برای ۲۵ نفر و غیر مستقیم ۵۰ نفر شغل ایجاد شده است. 
 
بهمن پور تصریح کرد: تولید فعلی این واحد  ۵۰ دستگاه در سال است که در پنج کارگاه صورت می گیرد و قیمت دستگاهها یک چهارم دستگاه مشابه  خارجی است. 
 
وی یادآورشد: این واحد تنها شرکت دانش بنیان در ساخت دستگاههای بسته بندی وکیوم است و در حال حاضر طراحی و تولیدکننده چهار مدل ماشین الات مواد غذایی و دارویی در ظروف و پوشش های پلاستیکی، تولیدکننده سیل وکیوم های خطی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک روتاری با سرعت بالا که سه برابر بیشتر نسبت به دستگاههای خطی اتوماتیک سرعت دارد و سازنده دستگاههای بسته بندی ترموفرمر فیلم نرم و سخت داریم که بسته بندی بهداشتی با ماندگاری بالا بصورت ارگانیک هستیم. 
 
وی اظهارداشت: درحال حاضر ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این واحد دانش بنیان صورت گرفته و برای توسعه فعالیتها و افزایش تولید به تسهیلات سرمایه درگردش نیاز داریم. 
 
انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/14g

 
 
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید