جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۱۵

اخبار

تاکید نائب رئیس کمیسیون رفع موانع تولید بر رفع موانع تقنینی صنایع پیشرفته

تاکید نائب رئیس کمیسیون رفع موانع تولید بر رفع موانع تقنینی صنایع پیشرفته
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نائب رئیس کمیسیون رفع موانع تولید مجلس شورای اسلامی با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و نشستی با مهندس نادری منش در خصوص ظرفیت‌ها و رسالت‌های این صندوق به گفت‌و‌گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی صحا، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نائب رئیس کمیسیون رفع موانع تولید مجلس شورای اسلامی با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و نشستی با مدیرعامل صندوق در خصوص ظرفیت‌ها و رسالت‌های این صندوق به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این دیدار که اعضای هیات مدیره و کارشناسان صندوق نیز در آن حضور داشتند، مهندس محسن نادری‌منش مدیرعامل این صندوق به تشریح اقدامات صورت گرفته و همچنین ظرفیت‌ها و رسالت‌های قانونی این صندوق و روش‌های تامین مالی و حمایتی آن پرداخت.

رفع موانع تولید در حوزه صنایع پیشرفته و ظرفیت‌های تقنینی مجلس شورای اسلامی در این حوزه موضوع دیگری است که مورد بررسی قرار گرفت و به اجرایی شدن «بند ن تبصره 7قانون بودجه 1401» در حمایت از تولید تلفن همراه ایرانی و صنایع میکروالکترونیک و رفع موانع آن نیز تاکید شد. 

نماینده مردم شیراز در مجلس در این نشست توجه به بخش تولید را موضوع اصلی و اساسی کشور قلمداد کرده و به تلاش‌های قوه مقننه کشور در این راستا اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/148

 

۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید