سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳

اخبار

دعوت نماینده بافت از مدیرعامل صحا برای بازدید از ظرفیت‌های صنایع پیشرفته کرمان

دعوت نماینده بافت از مدیرعامل صحا برای بازدید از ظرفیت‌های صنایع پیشرفته کرمان
نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با حضور در صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با مدیرعامل این صندوق به گفت و گو درباره ظرفیت های استان خود در حوزه های فناوری و صنایع پیشرفته پرداخت.
به گزارش روابط عمومی صحا، صمد اله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه(هفتم آبانماه) با حضور در صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با مهندس محسن نادری منش مدیرعامل این صندوق به گفت و گو درباره ظرفیت های استان خود در حوزه های فناوری و صنایع پیشرفته پرداخت.

در این جلسه مقرر شد که صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در چارچوب اساسنامه و آیین نامه های خود در حوزه  هوشمندسازی صنایع کشاورزی از جمله آبیاری، برداشت، صنایع تبدیلی، سم زدایی در جهت بهره‌وری کشاورزی و باغات استان کرمان و مخصوصا شهرستان بافت در صورت معرفی شرکت های فعال در این حوزه‌ها حمایت‌هایی را ارائه دهد.

همچنین مقرر شد در زمینه هوشمندسازی معادن کرومیت و استحصال، فرآوری و تبدیل مواد معدنی پروژه هایی معرفی و صندوق براساس آیین‌نامه‌ها و اساسنامه خود از آنها حمایت کند.

 

در این جلسه نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه از مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته به منظور حضور و بازدید از استان کرمان و حوزه انتخابیه خود دعوت کرد تا قدم های موثر بیشتری در راستای اعتلای صنایع پیشرفته این استان برداشته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: http://www.airdfh.ir/u/144

۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید