پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۳۵

اخبار

استقبال صنایع پیشرفته تبریز از خدمات صحا در نشست با مدیران صنعت و معدن آذربایجان شرقی

استقبال صنایع پیشرفته تبریز از خدمات صحا در نشست با مدیران صنعت و معدن آذربایجان شرقی
جلسه مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اداره کل صنعت،معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی صحا، جلسه مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اداره کل صنعت،معدن و تجارت، خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی استان آذربایجان شرقی با حضور مهندس نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صحا، مهندس وطن دوست عضو هیات مدیره و مدیر فنی و اعتباری صحا، صابر پرنیان مدیر کل صمت استان آذربایجان شرقی و محمد حسین باقری رئیس خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی برگزارشد.
در این جلسه که در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برگزار شد و اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و انجمن الکترونیک ایران نیز در آن حاضر بودند، مهندس پرنیان درباره ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنایع معدنی و پیشرفته استان گزارشی ارائه نمود و آمادگی خود را برای معرفی واحدهای پیشرفته در حوزه های الکترونیک، برق، پزشکی، انرژی های تجدید پذیر و همچنین کمک به هوشمندسازی معادن به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته اعلام کرد. 
همچنین مهندس محسن نادری‌منش نیز در این جلسه ضمن تشریح و معرفی ماموریت‌ها و خدمات حمایتی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته،با استقبال مدیران صنایع پیشرفته حاضر در جلسه روبرو شد که به سوالات نمایندگان شرکت‌های حاضر در جلسه پاسخ داد.

نادری منش همچنین در تشریح اهمیت و جایگاه صنایع پیشرفته در صنعت و اقتصاد جهانی بیان داشت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته چه در قالب صدور ضمانتنامه و چه در حوزه ارائه تسهیلات امادگی حمایت از شرکت های صنایع پیشرفته را دارد و این زمینه قطعا در شهر تبریز به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور واجد ظرفیت ویژه تری نیز هست.

انتهای پیام/

۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید