چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۶

اخبار

تاکید عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر گسترش چتر حمایتی از صنایع پزشکی پیشرفته/مهندس نادری منش: قوانین دست و پاگیر مسیر تولید حذف شوند

تاکید عضو کمیسیون بهداشت مجلس بر گسترش چتر حمایتی از صنایع پزشکی پیشرفته/مهندس نادری منش: قوانین دست و پاگیر مسیر تولید حذف شوند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مبارکه در مجلس با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به بحث و گفت و گو درخصوص ظرفیت های حمایتی این صندوق در راستای صنایع پیشرفته مخصوصا در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی صحا، خانم دکتر پروین صالحی مبارکه عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با حضور در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به بحث و گفت و گو درخصوص ظرفیت های حمایتی این صندوق در راستای صنایع پیشرفته مخصوصا در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی پرداخت.

مهندس نادری منش در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت های بالقوه تقنینی مجلس شورای اسلامی در حمایت از شرکت های دانش بنیان و صنایع پیشرفته و حذف قوانین دست و پاگیر، بر لزوم همکاری بیش از پیش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با این صندوق در راستای عمل به ماموریت های محوله تاکید کرد.

همچنین خانم دکتر صالحی نیز با اشاره به عزم مجلس و مخصوصا کمیسیون بهداشت و درمان در راستای گسترش چتر حمایت از شرکت های تولیدکننده صنایع پزشکی، به تلاش های مجلس در این زمینه تاکید کرد.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی همچنین با تشریح ظرفیت‌های استان اصفهان و شهر مبارکه در حوزه صنعت بر لزوم افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید