پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۱۳

اخبار

بازدید مدیرعامل صحا از سه واحد تولیدی مهم در شهرک صنعتی پرند

بازدید مدیرعامل صحا از سه واحد تولیدی مهم در شهرک صنعتی پرند
مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به همراه عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران صندوق از شهرک صنعتی پرند استان تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی صحا، مهندس محسن نادری‌منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به همراه عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران صندوق از شهرک صنعتی پرند استان تهران بازدید کرد.

شرکت صنایع رایانه فراسو اولین مقصد این بازدید بود که این شرکت با  80 نفر پرسنل سخت افزارهای رایانه ای چون ماوس، کیبورد، مانیتور و اقلام دیگر در حوزه صنایع رایانه تولید می شود. فراسو از شرکت هایی است که در سالهای متمادی از خدمات  صحا بهره برده است و در حال حاضر برای تولید محصولات جدید از این صندوق درخواست خدمات حمایتی نموده است.

شرکت فراسو

 شرکت فراسو
«ماتریس» شرکت دیگری بود که مدیران صحا از آن بازدید به عمل آوردند. این شرکت با حدود 400 نفر پرسنل در حوزه تولید لپتاپ، مانیتور، کیس و صندوق های فروشگاهی با برند های «ام اس آی» و «مایا» فعال است و 70درصد سهم بازار ایران در حوزه all in oneدر اختیار این شرکت است.

 

 شرکت ماتریس   

 
این شرکت برای توسعه خطوط و راه اندازی خط جدید نیاز به استفاده از حمایت های صندوق حمایت از صنایع پیشرفته دارد و مقرر شده است که ضمن دریافت خدمات از صحا، به بانک عامل همکار با صحا جهت دریافت خدمات بیشتر معرفی شود.

 شرکت بهان سار     

واحد سوم هلدینگ «بهان سار» است که از 4 کارخانه تشکیل شده است و حدود 200 پرسنل دارد. کارخانه  «تخشا 1» یکی از زیرمجموعه‌های این هلدینگ است که مدیران صحا از آن بازدید کردند. این شرکت تولیدکننده مواد اولیه دارویی است و برای راه اندازی خطوط جدید در شهرک صنعتی پرند نیازمند دریافت حمایت از صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است که در این زمینه مقرر شده است که علاوه بر حمایت صندوق، از تسهیلات بانک‌هایی که با صحا در تعامل هستند نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/13w

۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید