شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۹

اخبار

طراحی نوآورانه ایران ساخت صفحه‌نمایش سنگی

طراحی نوآورانه ایران ساخت صفحه‌نمایش سنگی
صفحه‌نمایش و تلویزیون سنگی ایران‌ساخت با ظاهر کاملاً سنگی خود توانائی پخش فیلم، عکس و شبکه‌های تلویزیونی را دارد. جنس محصول می‌تواند به تقاضای سفارش‌دهنده سنگ مرمر طبیعی یا گرانیت مصنوعی با ظاهر کاملاً طبیعی باشد.

به گزارش روابط عمومی صحا، شرکت خلاق پرتو سریر انوشه ایرانیان، محصولی را در حوزه نمایش طراحی و عرضه کرده است. صفحه‌نمایش و تلویزیون سنگی ایران‌ساخت با ظاهر کاملاً سنگی خود توانائی پخش فیلم، عکس و شبکه‌های تلویزیونی را دارد. جنس محصول می‌تواند به تقاضای سفارش‌دهنده سنگ مرمر طبیعی یا گرانیت مصنوعی با ظاهر کاملاً طبیعی باشد.

 
هنگامی که صفحه‌نمایش سنگی خاموش باشد، از سنگ‌های پیرامونی خود قابل تشخیص نیست. همچنین با توجه به ظاهر سنگی آن در نمای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها قابل استفاده است.
 
از ویژگی‌های این محصول شرکت خلاق می‌توان به مقاومت بالا در مقابل ضربه فشار و شرایط جوی و محیطی، قابل استفاده در محیط‌های گرم و خشک، مرطوب و شرجی، سرد و یخبندان، ضریب نفوذپذیری در مقابل آب و رطوبت، مقاوم در برابر نور خورشید و نسوز بودن اشاره کرد.
 
محصولات و خدماتی که شرکت‌های خلاق داند جنبه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و فناوری را در برمی‌گیرد و با سطوح کلان و خرد کل اقتصاد کشور پیوندهایی دارد. همچنین رشد اقتصادی، ایجاد شغل، درآمدهای صادراتی را تقویت کنند و درعین‌حال شمول اجتماعی، تنوع فرهنگی و توسعه انسانی را می‌تواند توسعه دهد.

انتهای پیام/

 
 
۲۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید