سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ۱۶:۲۱

اخبار

سخنگوی دولت: باید حس روشن بودن افق‌های پیش روی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم

سخنگوی دولت: باید حس روشن بودن افق‌های پیش روی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم
رئیس شواری روابط عمومی دولت به وضعیت کنونی خودرو اشاره کرد و گفت: مردم سال های سال از وضعیت خودرو ناراضی بودند و حالا با توجه به روی ریل افتادن این صنعت و تلاش مدیران برای افزایش تولید و دیگر دستاوردها باید تلاش کنیم حس امیدواری و روشن بودن افق های پیشروی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم.
به گزارش روابط عمومی صحا، علی بهادری جهرمی رئیس شواری روابط عمومی دولت با شرکت در نشست شورای روابط عمومی وزارت صمت و مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو، ضمن تشریح و تبیین مسئولیت های مدیران روابط عمومی اظهار داشت: همانطور که مرکز ارتباطات صمت در برگزاری تورهای راهیان پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار پیشران بوده است، در حوزه هم افزایی سازمان‌ها و شرکت های تابعه و انتشار محتوا نیز پیشران باشد.
 
رئیس شورای روابط عمومی دولت با شرکت از لزوم تلاش همه دستگاه و مدیران در زمینه توجه به جهاد تبیین، افزود: ایجاد حس خوب و فضای امیدوار کننده در کشور یک ضرورت است.
 
وی در این مراسم که با حضور مدیران روابط عمومی سازمان ها و استان های وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد با تاکید بر داشتن اخلاق نیکو در فضای گفتمان سازی و فعالیت فرهنگی، گفت: هنر آن است که بتوانیم در شرایطی که مردم ناراضی هستند و حالشان خوب نیست با آنها گفتگو کنیم و وارد تعامل شویم.
 
ایجاد امید؛ وظیفه‌ای مهم و سنگین روابط عمومی‌ها
 
وی این وظیفه خطیر و مهم را متوجه مدیران و دست اندر کاران روابط عمومی ها دانست و خطاب به آنها، گفت: تبیین و فضا سازی رسانه ای در جهت اهداف مد نظر دولت و دستگاه های اجرایی و ایجاد حس امید در مردم وظیفه مهم و سنگینی است که بار آن بر دوش روابط عمومی هاست.
 
بهادری با اشاره به موفقیت دولت در مدیریت کرونا از ابتدای شروع کار تا کنون و ایجاد رضایت و امیدواری در بین مردم، افزود: دلیل این رضایت آنست که مردم احساس کردند که دولت در مسیر درمان قرار گرفته چرا که آمار مرگ و میر از حدود 700 نفر در یک روز در تابستان گذشته به حدود 60 یا 70 نفر در این روزها رسیده است.
 
وی در ادامه به وضعیت کنونی خودرو اشاره کرد و گفت: مردم سال های سال از وضعیت خودرو ناراضی بودند و حالا با توجه به روی ریل افتادن این صنعت و تلاش مدیران برای افزایش تولید و دیگر دستاوردها باید تلاش کنیم حس امیدواری و روشن بودن افق های پیشروی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم.
 
سخنگوی دولت ایجاد حس امیدواری در جامعه را از جمله وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز به کار دولت سیزدهم در شرایط سختی بود و به همین منظور تبیین دستاوردها با توجه به شرایط سخت وظیفه مدیران روابط عمومی را سنگین می کند.
 
وی در تبیین نقش رسانه ها در این خصوص، گفت: همه دستگاه ها در یک حرکت و خواست هماهنگ و همسو باید تلاش کنند این حس را در مردم ایجاد کنند که حرکت رو به جلویی در حال اتفاق افتادن است و تلاش ها برای مردم به نمایش گذاشته شود.
 
دستگاه‌ها نباید نسبت به دستاوردهای یکدیگر بی تفاوت باشند
 
بهادری جهرمی با تاکید بر لزوم همراهی همه دستگاه ها با یکدیگر در خصوص اعلام خبرها و فعالیت های امید بخش تاکید کرد: دستگاه ها توجه داشته باشند که نباید نسبت به دستاوردهای یکدیگر بی تفاوت باشند.
 
سخنگوی دولت افزود: مردم هنوز درباره موفقیت و دستاوردهای اقتصادی دولت حس خوبی ندارند که این عرصه نیاز به تبیین و تحول بیشتری دارد و کافیست کاری کنیم که مردم احساس کنند مسائل در مسیر حل شدن قرار دارد درست شبیه آنچه که در مدیریت کرونا اتفاق افتاد و مردم دیگر کمتر نگران سلامتیشان هستند.
 
وی همچنین با انتقاد از آنچه که در دولت قبل رخ داد، گفت: دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که رشد اقتصادی کشور 4 صدم درصد بود و حال خوبی نداشت اما با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته باید بگوییم که در یک سال گذشته وضعیت کشور نشان می دهد در مسیر اصلاح قرار گرفته ایم.

 

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه: http://www.airdfh.ir/u/12C

۲۳ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید