جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۵۸

اخبار

نشست مشترک مهندس نادری‌منش با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

نشست مشترک مهندس نادری‌منش با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس
نشست مشترک مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، نشست مشترک مهندس محسن نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با دکتر مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
در این نشست که عضو هیات مدیره و مدیران صحا نیز حضور داشتند، در حوزه میکرو الکترونیک موضوع (بند ن تبصره 7) قانون بودجه 1401 و اختصاص بودجه‌ها و برنامه‌های عملیاتی ذیل این بند بحث و تبادل نظر و مقرر شد جلسه‌ای در کمیسیون صنایع و معادن به منظور شناخت از ظرفیت‌های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برگزار شود.

همچنین عدم تخصیص مبلغ مصرح در قانون بودجه 1401 به این صندوق مورد بحث واقع و تصمیم بر این شد که نشستی با مدیران گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره واقعی شدن مبلغ تخصیص برگزار شود.

طاهری نماینده مردم زنجان و عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان در این جلسه به بیان ظرفیت‌های استان زنجان درخصوص صنایع پیشرفته پرداخت و مقرر شد که تاسیس نمایندگی صحا در این استان مورد توجه قرا گیرد.

انتهای پیام/

۱۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید