دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۰

اخبار

با حمایت صحاصورت گرفت:حضور یکی از شرکت های پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در نمایشگاه پزشکی عمان

با حمایت صحاصورت گرفت:حضور یکی از شرکت های پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در نمایشگاه پزشکی عمان
یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنابع الکترونیک موفق به حضور در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات  و خدمات پزشکی عمان طی روزهای 16 تا 18 شهریورماه در مقسط پایتخت عمان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 400 غرفه دار با معرفی 250 برند از کشورهای ایتالیا، اردن، آلمان، هند، تایلند، آمریکا، استرالیا، فرانسه، مالزی،هلند و ... حضور داشتند.

شرکت توسعه و تجهیز کارما مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، با حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنابع الکترونیک برای اولین بار طی فعالیت تجاری و نمایشگاهی خود توانست در شهریورماه جاری در نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی عمان  شرکت کند.

کسب اطلاع از سطح کیفی و درجه رقابتی محصولات این شرکت در منطقه خلیج فارس، کسب اطلاع از میزان استقبال از نوآوری های انجام شده در برخی محصولات، کسب تجربه تجاری و ارتباطات لازم برای شروع صادرات، اخذ اطلاعات از کاستی ها ونقاط ضعف، پایه گذاری شرکت موثر در نمایشگاه عرب هلث، نحوه برقرای ارتباط با تجار عرب و دیگر تجار فعال در منطقه، پایه گذاری عقد قرارداد و فروش تجهیزات از جمله اهداف این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در نمایشگاه به شمار می رود.

به گزارش صحا، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنابع الکترونیک علاوه بر حمایت از خرید، انتقال‌، جذب و توسعه فن آوری‌های پیشرفته‌، مطالعه و تحقیقات اعم از بنیادی‌، کاربردی و توسعه‌ای‌، آموزش های تخصصی کوتاه مدت‌، خدمات مهندسی و طراحی‌، طرح های تولیدی و خدماتی نیمه ساخت صنعتی و انبوه‌، از حضور شرکت های حوزه صنایع الکترونیک در همایش ها و نمایشگاه های داخلی و خارجی‌ با هدف توسعه بازار محصولات به خصوص فراهم کردن زمینه صادرات محصولات حمایت می کند.

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید