شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۶

اخبار

.

ایران، پنجمین کشور سازنده دستگاه همودیالیز

ایران، پنجمین کشور سازنده دستگاه همودیالیز
شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز در سال 1394 نام خود را به عنوان نهمین شرکت تولید کننده دستگاه همودیالیز ثبت و نام ایران را به عنوان پنجمین کشور در زمینه ساخت دستگاه همودیالیز مطرح نمود.

به گزارش روابط عمومی صحا، شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز از سال 1392 با تکیه بر سه عامل اصلی سرمایه ایرانی، دانش ایرانی و مدیریت ایرانی در نهایت توانست در سال 1394 با دستیابی به دانش فنی و نرم افزار ساخت دستگاه همودیالز نام خود را به عنوان نهمین شرکت تولید کننده دستگاه همودیالیز ثبت و نام ایران را به عنوان پنجمین کشور در زمینه ساخت دستگاه همودیالیز مطرح نمود.


ماشین همودیالیز ATF-1022 پس از انجام تست های بالینی و تطبیقی در مقایسه با دستگاه های B-Braun و Fresenius آلمان موفق به دریافت تاییدیه های لازم از اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی، مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... ، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و همچنین تاییدیه بورد تخصصی نفرولوژی کشور شده است و در سال 1400 موفق به دریافت نشان CE جهت صادرات به اروپا شد.


با ارسال اولین محموله صادراتی به کشور افغانستان و نصب آن در مرکز دیالیز بیمارستان افغان آریا، این شرکت به جمع صادرکنندگان تجهیزات پزشکی پیشرفته پیوست است و با ادامه روند صادرات به کشورهای عراق و اندونزی ، در حال گسترش بازارهای صادراتی خود است.

انتهای پیام/

۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید