شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵

اخبار

فاطمی امین: سرمایه‌گذاری 34 هزار میلیاردی در فولاد کردستان اشتغال منطقه را متحول می‌کند

فاطمی امین: سرمایه‌گذاری 34 هزار میلیاردی در فولاد کردستان اشتغال منطقه را متحول می‌کند
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه شورای اداری شهرستان قروه گفت: پروژه فولاد کردستان با سرمایه‌گذاری 34 هزار میلیارد تومانی می‌تواند تحول بزرگی در حوزه اشتغال در منطقه ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی صحا، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قروه گفت: پروژه فولاد کردستان با سرمایه‌گذاری 34 هزار میلیارد تومانی در دست اجرا بوده که می‌تواند تحول بزرگی در حوزه اشتغال در منطقه ایجاد کند.

فاطمی امین تصریح کرد: چند پروژه بزرگ در کردستان در حال اجرا است که نمونه بارز آن فولاد کردستان است که با سرمایه‌گذاری 34 هزار میلیارد تومانی و ایجاد فرصت اشتغال 4 هزار و 200 نفری می‌تواند اقتصاد منطقه را متحول کند.

 

وی افزود: لاستیک بارز کردستان نیز سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده که باید توسعه داده‌شده و مشکلاتی که در حوزه ارزی برای ورود مواد اولیه دارد را رفع کرد.

 

وزیر صمت عنوان کرد: در حوزه معادن نیز استان کردستان ظرفیت‌های بسیاری داشته است و سال گذشته باید 100 میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن به کردستان برگشت داده می‌شد که متأسفانه تنها 15 میلیارد تومان بازگردانده شد.

 

فاطمی امین ادامه داد: با توجه به اصلاح لایحه بودجه امسال، انتظار می‌رود این رقم به 150 میلیارد تومان برسد که می‌تواند در توسعه زیرساخت‌های شهرستان قروه تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید