سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۱۰

اخبار

وزیر صمت تاکید کرد

حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال اولویت‌ جدی وزارت صمت است/ وام ارزی و تعهد ریالی بانک‌ها می‌تواند در کنترل گرانی‌ها مؤثر باشد

حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال اولویت‌ جدی وزارت صمت است/ وام ارزی و تعهد ریالی بانک‌ها می‌تواند در کنترل گرانی‌ها مؤثر باشد
وزیر صمت در دومین برنامه سفر خود به کردستان از شرکت لاستیک بارز بازدید کرد و گفت: حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال از اولویت‌های جدی این وزارتخانه است.
به گزارش روابط عمومی صحا، سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دومین برنامه سفر خود به کردستان از شرکت لاستیک بارز بازدید کرد و گفت: حمایت از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال از اولویت‌های جدی این وزارتخانه است.

سیدرضا فاطمی امین تصریح کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت شاهد مشکلات و مسائل عدیده ای مانند بی‌ثباتی قوانین و مقررات، تورم بالا و وابستگی قیمت‌ها به نرخ ارز هستیم و ثبات نرخ ارز سبب کنترل‌گرانی و تورم می‌شود.

 

وی افزود: وام ارزی و تعهد ریالی بانک‌ها در شرایط کنونی می‌تواند در کنترل گرانی‌ها مؤثر باشد و به دنبال انجام این کار هستیم.

 

تسهیلات اعطایی به مجموعه لاستیک بارز تاکنون اجرایی نشده است

جمال میرزایی، سرپرست گروه صنعتی لاستیک بارز نیز در این بازدید بیان کرد: کل سود امسال مجموعه لاستیک بارز ۱۰۰ میلیارد تومان بوده درحالی‌که در همین مدت تنها ۲۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته داشته است.

 

وی ادامه داد: قرار بود بهره ارزی تسهیلات اعطایی به این مجموعه ٦ درصد باشد و با توجه به این‌که منطقه محروم هستیم باید ٣ درصد باشد اما متأسفانه هیچ‌کدام تاکنون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

۱۷ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید