جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۲۸

اخبار

مهندس رجبی رییس سازمان صنعت، معدن  و تجارت خراسان رضوی:

حمایت‌های مالی از شرکتهای دانش‌بنیان نقش مهمی در توسعه آنها دارد

حمایت‌های مالی از شرکتهای دانش‌بنیان نقش مهمی در توسعه آنها دارد
رییس سازمان صنعت، معدن  و تجارت خراسان رضوی نیز در این آیین با اظهار خرسندی نسبت به راه‌اندازی شعبه‌ای از صندوق صحا در حمایت از صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته گفت: یکی از مهمترین موضوعات در خصوص گسترش شرکتهای دانش بنیان، بحث حمایتهای مالی از آنها است.
به گزارش روابط عمومی صحا امیررضا رجبی اظهار داشت: 
 امروز با راه‌اندازی شعبه‌ای از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در خراسان رضوی، حلقه مفقوده در حوزه حمایت از صنایع پیشرفته از بین خواهد رفت و با حمایتی که هیات مدیره این صندوق از استان خواهد داشت، فضا برای ورود صنایع تولیدی استان به حوزه فناوری آسان تر می‌شود. 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صنایع قطعه سازی، الکترونیک، صنایع غذایی استان حرکت در مسیر صنایع های تک را آغاز کرده‌اند، با توجه به وجود کانی‌های معدنی در استان نیز حوزه صنایع معدنی به سمت فناورانه شدن در حال حرکت هستند. 
رجبی اظهار داشت: در اواخر سال گذشته اتاق فکر "صنعت و فناوری" خراسان رضوی با همکاری دانشگاه فردوسی و پارک علم و فناوری تشکیل شد تا فضا برای توسعه حوزه دانش‌بنیان و فناور فراهم شود. 
وی گفت: تقریبا همه نیازهای لازم برای استفاده شرکتهای تولیدی از واحدهای فناور خراسان رضوی تامین شده و با راه اندازی شعبه صحا و افزایش سرمایه این صندوق نیازهای واحدهای فناور به حوزه مالی نیز تامین می‌شود.
۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید