شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۲

اخبار

اعیاد شعبانیه مبارک باد

اعیاد شعبانیه مبارک باد

روزهای آغازین ماه شعبان، مقارن با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قمر تابناک هاشمی بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

روابط عمومی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته  اعیاد فرخنده شعبانیه، بویژه سوم شعبان روز پاسدار که یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین(ع) است، چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز تجلی رشادت و جانبازی حضرت عباس(ع) در کربلا است و این بزرگترین افتخار است و همچنین ولادت سید الساجدین امام سجاد(ع) را به ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهدا و همکاران گرانقدر در مجموعه صحا تبریک و تهنیت عرض می نمایدامید است که با بهره گیری از فیوضات ماه رجب المرجب و شعبان المعظم آماده ماه میهمانی خداوند گردیم.

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید