جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۰

اخبار

وزیر صمت در کرمان:

طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در استان‌ها اجرایی می‌شود

طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در استان‌ها اجرایی می‌شود
وزیر صمت گفت: در هر شهرستانی از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم که در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صحا به نقل ازشاتا، سید‌رضا فاطمی‌امین امروز صبح در بازدید از کارخانه تیتانیوم کهنوج اظهار داشت: واحد فرآوری تیتانیوم سال‌ها در کهنوج مطرح بوده و در یک سال گذشته به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه قول می‌دهم اگر به 60 درصد پیشرفت فیزیکی برسد در تامین مالی این مجموعه کمک می‌کنیم که کار زودتر به اتمام برسد گفت: برنامه بهره‌برداری از این مجموعه بهمن سال آینده است اما امیدواریم با کمک وزارت صمت تا پاییز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در هر شهرستانی از جمله کهنوج طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت داریم که در این طرح تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بررسی می‌شود افزود: طرح آمایش صنعت، معدن و تجارت با این هدف که اشتغال مورد نیاز طرح‌ها را تامین کنیم اجرا می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در کهنوج معادن زیادی از جمله تیتانیوم وجود دارد و قول می‌دهیم تا آخر امسال پروژه‌های سرمایه‌گذاری که می‌تواند اشتغال مناسبی برای شهرستان کهنوج ایجاد کند طراحی و در اولویت قرار دهیم.

فاطمی‌امین تصریح کرد: انجام فاز دوم تیتانیوم یک تصمیم اقتصادی است و در وزارت صمت قول می‌دهیم به اندازه کافی پروژه سرمایه گذاری در شهرستان کهنوج تعریف کنیم.

سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز جمعه به منظور سفر به جنوب کرمان و بازدید از چند پروژه در این منطقه از مسیر استان هرمزگان وارد استان کرمان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

۲۵ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید