جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۲۴

اخبار

با حکم وزیر صمت ؛

محسن نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته شد

محسن نادری منش رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته شد
با حکم سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت،معدن و تجارت ، محسن نادری منش به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی صحا، مراسم معارفه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور نبوی دستیار ویژه وزیر و فرهید زاده رئیس بازرسی و صداقت مهر مدیرکل حراست وزارت صمت در این صندوق برگزار شد.  
نبوی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا نقی پور اصل مدیرعامل سابق و اعضای هیات مدیره گفت: در دوره مدیریت قبلی صندوق کارها و اقدامات خوبی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد .
دستیار ویژه وزیر افزود: تغییرات مدیریتی در دستگاه ها  به معنی ضعف در مدیران قبلی  نیست بلکه به منزله تزریق یک تفکر و خون جدید به بدنه سازمان برای ارتقاء جایگاه و خدمات آن دستگاه می باشد.
وی رویکرد وزارت صنعت معدن و تجارت در دوره جدید را توجه به تخصص گرایی در گزینش مدیران اعلام کرد.
محسن نادری منش مدیرعامل جدید و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد وزیر صنعت معدن و تجارت به وی افزود : امروزه صنایع پیشرفته در سایر صنایع دیگر نفوذ  گسترده ای پیدا کرده و ما وظیفه داریم از همه ابزار های موجود در صندوق برای ارتقاء این نفوذ و جایگاه صنایع پیشرفته در کشور استفاده کنیم.
رئیس هیات مدیره صحا توجه به سرمایه گذاری ریسک پذیر، شفاف سازی فرآیندها و کارا و موثر بودن آن ها را لازمه ارتقاء جایگاه صندوق دانست.
در این نشست همچنین با اعلام نبوی دستیار ویژه وزیر و رئیس ستاد راهبری شرکت ها و موسسات تحت پوشش وزارت صمت  آقایان وطن دوست و کلانتری نژاد به عنوان اعضای جدید هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته معرفی و از زحمات آقایان شهیاد آبنار و مهدی فرنیان تقدیر شد.

 

مراسم تودیع و معارفه  17

مراسم تودیع و معارفه  14

مراسم تودیع و معارفه  16
مراسم تودیع و معارفه  15

مراسم تودیع و معارفه  20

 
۲۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید