شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۳

اخبار

حضور صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سومین نمایشگاه تستا

حضور صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سومین نمایشگاه تستا
شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا ۱۴۰۰) که همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می گردد حضور فعال دارد.
واحد روابط عمومی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد سومین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا ۱۴۰۰) از ۲۳ آذر همزمان با هفته پژوهش و فناوری فعالیت خود را در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز می کند و شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.
بنا به اعلام روابط عمومی صحا غرفه این صندوق از مورخه 23 تا 26 آذرماه در سالن  شماره 5 نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 8 الی 15 پذیرای بازدیدکنندگان، پژوهشگران ، فعالان و علاقمندان  به حوزه صنایع پیشرفته می باشد. 
 
لازم به ذکر است  بنا به اعلام دبیر این رویداد در نمایشگاه تستای سال ۱۴۰۰ وزارتخانه های دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، نفت، جهاد کشاورزی، نیرو، سازمان انرژی اتمی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو)، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران، کانون صنعت، دانش و بازار لوازم خانگی و گروه صنعتی بارز به همراه شرکت‌ها و موسسات تابعه نسبت به ارائه نیازمندی‌های پژوهش و فناورانه خود اقدام خواهند کرد.
 
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید