دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸

اخبار

در دیدار مدیرعامل صحا و معاون پژوهشی وزیر علوم بررسی شد :

گسترش همکاری های صحا و معاونت پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

گسترش همکاری های صحا و معاونت پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری با معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و جمعی از مدیران آن وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا رضا نقی پور اصل مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اهم اقدامات و عملکرد صورت گرفته در دو سال اخیر، بر لزوم توجه و همکاری بیش از پیش اعضای مجمع عمومی صحا و استفاده از منابع و ظرفیت های آنان جهت حمایت بهتر از صنایع پیشرفته تاکید کرد .
رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از وزارت علوم به عنوان متولی علم و دانش در کشور یاد کرد و گسترش همکاری ها بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و ارکان مختلف وزارت علوم به ویژه معاونت پژوهش و فناوری، جهت تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و دستیابی به فناوری های نوین را خواستار شد  
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به رضا نقی پور اصل، بر استفاده از ظرفیت و منابع صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عنوان اهرمی در راستای تقویت راه های ارتباطی بین صنعت و علم تاکید کرد .
غلامحسین رحیمی با اشاره به عضویت وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مجمع عمومی صحا، فلسفه وجودی این حضور را حمایت از مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ ها جهت تولید فناوری دانست.
در این دیدار که جمعی از مدیران ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری حضور داشتند مسائلی از قبیل همکاری های دوجانبه در زمینه حوزه های محتوایی، استفاده از ظرفیت شورای عالی عتف، حمایت از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی در راستای دستیابی به فناوری های نوین و دانش بنیان کردن تولید کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان این دیدار مقرر گردید تا شیوه نامه همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور و معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اولویت دستیابی به فناوری های نوین با تشکیل کارگروهی مشترک تدوین و در آینده ای نزدیک عملیاتی شود.

 

دیدار با معاون وزیر علوم  11

دیدار با معاون وزیر علوم  10

دیدار با معاون وزیر علوم  3

دیدار با معاون وزیر علوم  7

۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید