چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۵

اخبار

در حاشیه اختتامیه نهمین نشست کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان:

افتتاح نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور وزیر صمت و مشاور نخست وزیر پاکستان

افتتاح نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور وزیر صمت و مشاور نخست وزیر پاکستان
وزیر صنعت، معدن و تجارت و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را مورد افتتاح قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی صحا به نقل از شاتا، سید رضا فاطمی امین «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و عبدالرزاق داود«مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه‌گذاری» پس از اختامیه نهمین نشست اجلاس کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و پاکستان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را مورد افتتاح قرار دادند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو با حضور حدود ۵۰۰ شرکت بزرگ قطعه سازی داخلی و خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، آلمان و ایتالیا، همچنین خودروسازان، قطعه‌سازان و شرکت‌های بزرگ و کوچک داخلی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در ۱۰ سالن و نزدیک به ۲۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی افتتاح شده که از امروز به مدت چهار روز (تا ۱۹ آبان ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده استقبال از صنعتگران و علاقه‌مندان است.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه در بخش های قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو می باشد.

۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید