جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۱

اخبار

بازدید مدیرعامل صحا از دو واحد صنعتی دانش بنیان در ملارد

بازدید مدیرعامل صحا از دو واحد صنعتی دانش بنیان در ملارد
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور از دو واحد صنعتی دانش بنیان فعال در حوزه صنایع پیشرفته در استان تهران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی صحا، رضا نقی پور اصل در ادامه برنامه های بازدید از صنایع پیشرفته کشور، صبح روز دوشنبه 17 آبان ماه با حضور در شهرستان ملارد استان تهران از دو واحد صنعتی فعال در حوزه صنایع پیشرفته در شهرک صنعتی صفا دشت بازدید کرد.
دراین برنامه که جمعی از مقامات شهرستان ملارد، مدیران و کارشناسان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته مدیرعامل صحا را همراهی می کردند، نقی پور اصل ضمن بازدید از خط تولید و قسمت های مختلف شرکت های صنایع شیمی ساختمان آبادگران و پرتوفرازان آویژه کیمیا، در نشست با مدیران این مجموعه ها از نزدیک با مشکلات آنان آشنا و دستورات لازم را جهت کمک به حل مشکلات این دو شرکت صادر کرد. 
شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران در سال 1362 شمسی با اخذ مجوز از وزارت صنایع و معادن استان تهران تاسیس شد.اکنون شرکت آبادگران، با ظرفیت تولید واقعی سالانه 65000 تن و تولید بیش از 150 نوع ماده شیمیایی دانش بنیان ، گروه صنعتی پیشرو در صنعت شیمیائی ساختمان کشور محسوب می شود.
شرکت پرتوفرازان آویژه کیمیا در اواخر سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. این شرکت، سیستم تامین مواد اولیه برای تولید کاتالیست خودرو، طراحی محصولات، مهندسی و انجام آزمایشات مداوم براساس استانداردهای بین المللی را پیش بینی و عملیاتی نموده است.

 

بازدید از شرکت آبادگران 8
بازدید از شرکت آبادگران 6
بازدید از شرکت آبادگران 4

بازدید از شرکت آبادگران 12

 

B2

B1

بازدید از شرکت آویژه کیمیا 17

 

عکس: پیام گل سرخ

 
۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

  • نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر ،خیابان دوم(پژوهشگاه)، پلاک 21 
  • شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته
  • تلفن: 3 - 88748060(021) نمابر: 88748040(021)
  • صندوق پستی : 14155 - 1333 تهران | ایران

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید